شناسهٔ خبر: 112408 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

قبح‌شکنی رابطه با آمریکا راههای نفوذ را باز می‌کند

علی اصغر زارعی گفتگوی ویژه/* عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با انتقاد از دست دادن ظریف با اوباما، گفت: برخی به دنبال شکسته شدن قبح رابطه با آمریکا هستند، این اقدام راههای نفوذ استکبار را باز می‌کند.

به گزارش «نماینده»، علی اصغر زارعی در خصوص اقدام اخیر وزیر امور خارجه کشورمان در دست دادن با رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: این استدلال که اتفاقی وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس‌جمهور آمریکا روبرو شده و دست داده است، برای ما قابل قبول نیست.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه به نظر می‌رسد وزیر امور خارجه قصد دارد قبح رابطه با آمریکا را بشکند، گفت: اقدام ظریف مطابق با چارچوب‌های مذاکرات و مجوزهایی که از سوی مقام معظم رهبری برای مذاکرات گرفته بودند نیز نیست.

وی تصریح کرد: وزیر امور خارجه با اقداماتی که انجام داده است در حالی قبح رابطه با آمریکا را می‌شکند که هیچ تغییری در مواضع ایالات متحده نسبت به جمهوری اسلامی و جنبش‌های آزادیخواه مشاهده نکرده‌ایم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: حتی در برجام هم ما نگران شیطنت‌های آمریکا هستیم و مثبت‌اندیشی است اگر فکر کنیم با توافق، مواضع آمریکا نسبت به ایران تغییر کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: زمانی که قبح رابطه با آمریکا شکسته شود، راههای نفوذ استکبار باز می‌شود.

نظرات مخاطبان 1 2

  • ۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۸:۱۵داود 0 3

    دوست عزیز و نماینده ملت لطفن شما دنبال چاره ای برای بیکاری ما جوونا باشید که دیگه شورش در اومده چندین سال زحمت کشیدم هزینه کردم درس خوندم حالا هر جا میرم کار نیست متوجهید واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۹:۵۶ 4 0

    چه فرقی است بین اوباما وجان کری ؟ عکس یادگاری میگیرد با ظریف .رودر روی وزارت خارجه شیطان بزرگ. ولبخند میزند .ودرهمان حال یک تکه کهنه ی سیاه رو حاشیه ی یقه اش زده که مثلا عزادار است!!!اقای زارعی کدامیک از اعمال دولت یازدهم اهانت امیز نبود که عمل ظریف نیست؟ ایا میشود که یک رییس جمهوری همینطوری وبدون قصد وغرض شورای نگهبان را غیر ضروری بداند.یااینکه اتفاقا وزیر خارجه مجلس را زیر پا بگذارد؟ بهتر است مجلس در بصیزت خود تجدید تظر کند.
                                

نظر شما