شناسهٔ خبر: 111986 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

طرح دوفوریتی با هماهنگی کمیسیون برجام ارائه می‌شود

نجابت 43 عضو هیات رئیسه کمیسیون برجام از رایزنی لاریجانی و زاکانی برای تهیه طرح دوفوریتی خبر داد و گفت: مقرر شد طرح دوفوریتی پس از قرائت گزارش برجام و با هماهنگی ارائه شود.

به گزارش «نماینده»  احمد نجابت در خصوص طرح دوفوریتی که امروز از سوی برخی نمایندگان عضو فراکسیون رهروان برای تعیین چارچوب اجرای برجام مطرح شده بود، گفت: در رایزنی که آقای زاکانی رئیس کمیسیون برجام با آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشتند مقرر شد طرح اصلی مجلس برای اجرای چارچوب برجام با هماهنگی تدوین شود.

وی ادامه داد: نظر رئیس‌مجلس این است که اگر قرار است طرحی برای تعیین چارچوب اجرای برجام در مجلس مطرح شود با هماهنگی کمیسیون برجام باشد.

نجابت افزود: بر این اساس باید ابتدا گزارش کمیسیون برجام در مجلس قرائت شده و بعد طرح دوفوریتی جهت تصویب تهیه شود.

به گزارش مهر، حدود یک‌ ماه از تشکیل کمیسیون برجام می‌گذرد و از روزهای اول تشکیل این کمیسیون قرار بود جلسه مشترک کمیسیون برجام با رئیس مجلس برگزار شود که تا امروز به تاخیر افتاده است.

این کمیسیون با وجود تعطیلات ۳ هفته ای خانه ملت در شهریورماه، بطور فشرده جلسات خود را اعضای تیم های مذاکره کننده فعلی و سابق و برخی کارشناسان برگزار کرد. همچنین اعضا کمیسیون از برخی مراکز هسته ای نیز بازدید کردند.

نظر شما