شناسهٔ خبر: 111598 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی عسگر: کوتاهی‌ها در انتقال مجروحان و آسیب دید گان حادثه منا وجود دارد

سرپرست حجاج ایرانی در دیدار با نماینده ولیعهد و وزیر کشور عربستان خواستار پیگیری جدی حادثه دلخراش منی و رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت مفقودان ومجروحان این حادثه شد.

به گزارش «نماینده»، نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت در دیدار با نماینده ولیعهد و وزیر کشور عربستان که در چادر بعثه مقام معظم رهبری در منی انجام شد آخرین اطلاعات جمع آوری شده درباره مفقودان و مجروحان ایرانی، کوتاهی و نارسایی ها در انتقال مجروحان و آسیب دیدگان و برخی بی توجهی‌ها در بیمارستان‌های سعودی را به نماینده ولیعهد عربستان ارائه کرد و پیگیری هرچه سریعتر وضعیت آسیب دیدگان برای رفع نگرانی خانواده مفقودان و مجروحان و لزوم اطلاع رسانی شفاف در این حادثه غم بار را متذکر شد.

دراین دیدار نماینده ولیعهد و وزیر کشور عربستان مراتب تسلیت محمد بن نایف ولیعهد و وزیر کشور عربستان را نسبت به جان باختن زائران ایرانی در حادثه منی به اطلاع سرپرست حجاج ایرانی رساند و قول داد که برای رفع مشکلات و نارسایی‌ها هرچه سریعتر پیگیری لازم صورت گیرد.

امیرالحاج ایرانی نیز تاکید کرد: همکاری هرچه بهتر مسئولان دو کشور لازمه رسیدگی به مسایل حادثه دیدگان بوده و از آلام خانواده‌های مصیبت‌دیده خواهد کاست.

نظر شما