شناسهٔ خبر: 111532 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور:

بی‌کفایتی کشور عربستان در فاجعه امروز منا محسوس است

ابوطالبی حمید ابوطالبی در صفحه شخصی توئیتر خود با بیان اینکه تاسف و تاثر از فاجعه منا بی‌کران است، گفت: بی‌کفایتی عربستان در این فاجعه واقعا محسوس است.

به گزارش «نماینده» حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور امروز در پیامی که در صفحه شخصی توئیتر خود منتشر کرد، درگذشت تعدادی از حجاج ایرانی را به خانواده‌های آنها تسلیت گفت و نسبت به بی‌کفایتی عربستان در حفظ جان حجاج تاکید کرد.

ابوطالبی در این پیام تاکید کرد: تاسف و تاثر از فاجعه منا بیکران است، نمی‌دانم چرا این ایام حادثه بر مسلمانان از زمین و آسمان می‌بارد. از انفجار مساجد تا کشتار مسلمانان بی‌گناه در یمن و سوریه و عراق، از آوارگی در بیابان‌ها تا مهاجرت به سرزمین سبز و این روزها از حادثه مکه تا فاجعه امروز منا.

وی ادامه می‌دهد: با سفیرمان صحبت کردم، تلاش‌های ایشان و دست‌اندرکاران حج در گرمای حدود ۵۰ درجه منا ستودنی است، بی‌کفایتی عربستان در این فاجعه واقعا محسوس است.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح می کند. با وجود نظم بالای کاروان‌های ایران، هنوز سختی‌هایی در کار درگذشتگان و مجروحین وجود دارد، امیدوارم این فاجعه هرچه سریع‌تر ختم به خیر شود.

ابوطالبی خاطرنشان می‌کند: بنده به خانواده‌های درگذشتگان این حادثه صمیمانه تسلیت می‌گویم، داغ‌دار شدن در عیدی به این عظمت بسیار سخت است، خداوند به آنان صبر و ارج مرحمت بفرماید.

نظر شما