شناسهٔ خبر: 111410 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

فیلمی که نام حضرت رسول بر روی آن است باید رکورد اکران را بزند

مجلس ترحیم پدر شهاب مرادی 43 کارشناس فرهنگی کشورمان گفت: من چهره رحمانی مهربان و خاص حضرت رسول (ص) را در این فیلم دیدم. با دیدن این فیلم تماشاچی حس می کند حضرت رسول را در آغوش گرفته است.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی کارشناس مسائل فرهنگی در خصوص فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» گفت : من این فیلم را در اکران نخست آن در زمستان در سینما  فرهنگ دیدم از نظر من فیلم بسیار خوبی بود این موضوع را به مجید مجیدی هم گفتم.
وی افزود: در هنرهای تجسمی به ترکیب خط و نقاشی – خط می گویند این فیلم به نوعی نقاشی - شعر است یعنی هم شعر و هم نقاشی است. به نوعی ترکیبی از تابلوهای زیبا در کنار هم است که باعث شده این اثر زیبا اثر خوب و دوست داشتنی به وجود بیاید.
وی ادامه داد: من چهره رحمانی مهربان و خاص حضرت رسول (ص) را در این فیلم دیدم. این فیلم به گونه ای روایت دوره ی کودکی و نوجوانی حضرت رسول و شعب ابی طالب است. با دیدن این فیلم تماشاچی حس می کند حضرت رسول را در آغوش گرفته است.
مرادی عنوان کرد: برخی از وهابیون نسبت به این فیلم موضع گرفتند که این امر ناشی از ستیز با ایران است اما باید بگویم که «محمد رسول الله(ص)» فیلم شریفی است و مجیدی و همکارانش باید این انتقادها را تحمل کنندو با نجابت از کنار آن رد شوند مخاطبان هم باید این را بدانند که این فیلم از جهت اینکه چهره ی رسول را درهاله ای از نور نشان داده از نظر شرعی مشکلی ندارد درهر حال هر امری مخالف و موافق دارد و باید نظر مخالف را هم شنید.
وی تصریح کرد: به نظر من خانواده ها باید تماشای این فیلم را به همدیگر توصیه کنندو همدیگر را برای دیدن این فیلم مهمان کنند. اگر این امر در میان فامیل هم اتفاق بیافتد امر خوشایندی است. حتی افرادی که اهل سینما رفتن هم نیستند را نیز می توان به تماشای این فیلم دعوت کرد.
مرادی ادامه داد: فیلمی که نام حضرت رسول بر روی آن است باید رکورد اکران را بزند این نکته را هم باید اضافه کنم وقتی فردی به تماشای «محمدرسول الله» می نشیند به واقع محو تماشای این فیلم می شود.
وی عنوان کرد: وقتی این فیلم را برای اولین بار دیدم به مجیدی گفتم که اگر این فیلم الان دوباره اکران شود دوباره به تماشای آن می نشینم.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم تماشای این فیلم تبدیل به یک مراسم شود و افراد همدیگر را به تماشای آن مهمان کنند و دور هم آن را ببینند.

نظر شما