شناسهٔ خبر: 111081 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اردبیل

جاده43 رئیس پلیس راهور استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش «نماينده»،  رحیم آقامحمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی کنترل ترافیک در آغازین روزهای هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در اردبیل اظهار کرد: ما از ساعت ۲۴ امشب اعمال محدودیت‌های ترافیکی را انجام می‌دهیم به طوریکه از هموطنان انتظار داریم از پارک و توقف خودروهای خود در مسیر ایستگاه سرعین تا تقاطع میدان امام حسین (ع) اجتناب کرده و اجازه ندهند پلیس با اعمال مقررات و قوانین زمینه انتقال این خودروها را به پارکینگ فراهم آورد.

وی مسیر رژه فردا را در آغازین روز از هفته دفاع مقدس از ایستگاه سرعین تا تقاطع امام حسین (ع) اعلام کرد و گفت: صاحبان خودروها می‌توانند از مسیر جایگزین استفاده کنند تا نسبت به جابه‌جایی هموطنانمان در ساعات برگزاری رژه با توجه به محدودیت تردد در این مسیرها و خیابان‌های منتهی به مصلای اردبیل اقدام لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل افزود: از ساعت هفت صبح فردا نیروهای پلیس اجازه تردد در مسیر ایستگاه سرعین تا تقاطع امام حسین (ع) را برای خودروها نمی‌دهند و انتظار می‌رود صاحبان خودرو متوجه اعمال این محدودیت‌ها بوده و از پلیس نخواهند تا مقررات و قوانین را زیر پا بگذارند.

آقامحمدی بیان کرد: مسیرهای همجوار به ویژه خیابان‌های اطراف رودخانه بالیقلو آماده پذیرش و تردد خودروهای عمومی و شخصی را دارد که از رانندگان انتظار می‌رود از این مسیرهای جایگزین در تردد خود استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کنار رژه ما از اول مهر ماه با توجه به بازگشایی مدارس و حجم ترافیک در روزها و ساعات خاص سعی و تلاشمان بر این است تا با حضور همکارانمان در انتظام‌بخشی به این موضوع و کاستن از بار ترافیکی سنگین با تدابیر لازم و تعیین محدودیت‌ها و اعمال ترافیک برای خودروهای شخصی زمینه روان‌سازی تردد برای وسائط نقلیه عمومی و سرویس‌های دانش‌آموزان را فراهم آورند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل ادامه داد: ما با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس سعی می‌کنیم تا آغاز سال تحصیلی امکان تردد روان برای سرویس‌های مدارس را فراهم کنیم تا دانش‌آموزان سر موعد مقرر وارد مدرسه شده تا از کلاس درس استفاده کنند.

نظر شما