شناسهٔ خبر: 111066 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فرهنگ نیوز

اجرای تئاترمحیطی دفاع‌مقدس در شمال‌تهران

گردان دفاع از عتبات عالیات تئاتر محیطی "هم قدم با خاکی های سپید" هم زمان با هفته دفاع مقدس و درمنطقه سعادت آباد تهران اجرا می شود.

به گزارش  «نماينده»، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه دو تهران به کمک جمعی از بسیجیان گروه جهادی چشمه کوثر و با همکاری یگان امام هادی (علیه السلام) نمایشگاهی با عنوان "هم قدم با خاکی های سپید" برگزار می کند. به گفته مهندس بیسادی، مدیر فرهنگی شهرداری منطقه دو تهران؛ هم قدم با خاکی های سپید اولین پرفورمنس یا همان تئاتر محیطی دفاع مقدس می باشد. شروع راه اندازی این نمایشگاه از ابتدای شهریور ماه امسال بوده و تا کنون بیش از ۹۰% این پروژه آماده شده است.
مهندس بیسادی با تاکید بر اینکه این حرکت بزرگ ارزشی برای اولین بار در منطقه سعادت آباد صورت می گیرد، افزود فضای فکری ایجاد شده در داستان نماش به شدت اثر گذار و برای طیف مخاطب جذاب خواهد بود
   به گفته مهندس محمد مهدی فخیم جو، مدیر اجرایی نمایشگاه، در این اجرا ۱۵۰ نفر گروه اجرایی شامل؛ بازیگران، کارگردان، طراحان صحنه و نور و صدا، چهره پردازان، دستیاران صحنه و دیگر عناصر اجرایی می باشد. این نمایشگاه در وسعت ۵/۲ هکتار و دارای بخش های غرفه های فرهنگی، ۷ سالن اجرا و ۶ یادمان دفاع مقدس می باشد.
آغاز فعالیت نمایشگاه هم زمان با هفته دفاع مقدس از یکم تا دهم مهرماه و هر شب از ساعت ۱۹ در۶ نوبت، پذیرای بازدید کنندگان گرامی است. محل برگزاری این نمایشگاه واقع در سعادت آباد، بعد از میدان کتاب، بلوار کوهستان می باشد.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت نمایشگاه به آدرس www.khakisepid.ir مراجعه نمایند.

نظر شما