شناسهٔ خبر: 110935 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: موبنا

جو خندوانه شریفی‌نیا را هم گرفت

مهراوه شریفی نیا مهراوه شریفی‌نیا نوشته که بالاخره مجبور شده گیرنده‌ی دیجیتال بگیرد تا بتواند برنامه‌ی «خندوانه» را ببیند.

به گزارش «نماینده»، این بازیگر سینما و تلویزیون پستی را در صفحه‌انستاگرامش به اشتراک گذاشته که در آن هم از خندوانه نوشته و هم از اجرای امیر مهدی ژوله.

شریفی نیا با بیان این مطلب که اینقدر همه از خندوانه حرف زدن که منم بالاخره دو هفته‌ى پیش «ست آپ باکس» خریدم که خندوانه ببینم، نوشته: «و ... الان بعد ازگذشت دو هفته، من، مهراوه هستم، یک معتاد به خندوانه. در این حد معتاد که بعد از مدتها نرم افزار آپارات رو هم روى گوشیم نصب کردم و همه ى مسابقه هاى قبلى رو که ندیده بودم، دیدم.»

او درباره‌ی رقابت‌ها هم نوشته: «پریشب به شدت از حذف شقایق دهقان ناراحت شدم چون سوژه ى انتخابى و اجراش رو خیلى دوست داشتم. و اما دیشب...تا قبل از خندوانه امیرمهدى ژوله رو ندیده بودم. فقط سر پیش تولید یکى دو تا کار یادمه که قرار بود متن رو بنویسه یا طنزنویسى کنه، به هرحال اسمش رو به عنوان نویسنده زیاد شنیده بودم. بیخود و بى دلیل تصورم ازش یک آدم به شدت نامرتب بود! فکر مى کردم از این مرداى ژولى پولى شلخته ست که یه بلوز تیره‌ى رنگ رو رفته مى‌پوشه و هیچ‌وقت موهاش رو شونه نمى‌کنه و همه‌ى اتاقش پر از ته سیگار و کاغذ مچاله شده ست! بیخودى ...! ا»

این بازیگر ادامه داده: «اولین بار که ست آپ باکس روشن شد و کار کرد دیدم خندوانه داره پخش مى‌شه ولى به جاى رامبد جوان، یک مرد دیگه داره حرف مى‌زنه و برنامه اجرا مى‌کنه که من نمى‌شناسمش، لباس سفید پوشیده و خیلى هم بانشاط و تر و تمیزه. آخر برنامه بود و اون مرد حرفاش رو به دختر یک روزه اش گندم تقدیم کرد که به نظرم خیلى کار جذابى بود. از تشویق ها فهمیدم امیر مهدى ژوله ست! و به تصورات خودم کلى خندیدم. بعدتر که تو آپارات برنامه اش رو دیدم واقعا دل درد گرفتم از خنده. برنامهى دیشبش هم خیلى خوب بود. به غیر از نوشته و سوژه ى بسیار خوب و تفکربرانگیزش، در آوردن شلنگ قلیون از جیبش عالى بود. در نتیجه با وجود اجراى بسیار جالب و تحسین برانگیز امین حیایى راى من هم امیر مهدى ژوله ست.»

او در پی نوشت مطلبش هم این جملات را به متن اصلی اش اضافه کرده: «دیدم همه دارین براش تبلیغ مى‌کنین گفتم منم به پاس اون‌همه خنده‌ى از ته دل، دِینِ خودم رو ادا کنم.»

نظر شما