شناسهٔ خبر: 110842 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نقوی حسینی:

بررسی نحوه راستی‌آزمایی برجام با حضور آمانو در نشست کمیسیون ویژه مجلس

سیدحسین نقوی حسینی431 سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس گفت: موضوعات مهمی برای صحبت با آقای آمانو در کمیسیون برجام آماده شده که در این راستا به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی حسینی سخنگوی ویژه بررسی برجام مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز ساعت ۲ بعدازظهر نشست مشترک کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی با آقای یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تشکیل می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ایران و آژانس همکاری‌های گسترده‌ای را در حوزه فعالیت هسته‌ای به ویژه بعد از برجام داشتند که نقشه راهی برای همکاری تهیه شده است و آژانس نیز در این راستا باید راستی آزمایی‌هایی برای فعالیت های هسته‌ای ما در جهت اجرای برجام داشته باشد لذا موضوعات مهمی را برای کمیسیون برجام و صحبت با آقای آمانو به ارمغان آورده است که در این راستا به بحث و تبادل نظر می‌پردازیم.

سخنگوی ویژه بررسی برجام مجلس شورای اسلامی از حضور دیگر مهمانان در نشست امروز خبر داد و تصریح کرد: به طور قطع معاونان وزارت امور خارجه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای آمانو را در این نشست همراهی خواهند کرد.

نظر شما