شناسهٔ خبر: 110839 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

محبی:

تخریب و تضعیف کمیسیون برجام توهین به مردم است

ابراهیم محبی43 نماینده مردم سنقر از تخریب و تضعیف کمیسیون ویژه بررسی برجام انتقاد کرد و گفت: این روند توهین به مردم و مجلس تقلی خواهد شد.

به گزارش «نماینده» محمدابراهیم محبی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تخریب کمیسیون ویژه بررسی برجام توسط برخی طیف‌های سیاسی، گفت: تمام اعضای کمیسیون ویژه برجام با رای اکثریت مجلس انتخاب شدند و حتی در این کمیسیون افراد با گرایش‌های مختلف سیاسی حضور دارند.

وی با بیان اینکه کمیسیون ویژه بررسی برجام به دنبال دفاع از حقوق و منافع ملی است و به هیچ عنوان اهداف سیاسی را لحاظ نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اینکه برخی می‌خواهند کمیسیون برجام را تخریب کنند باید بدانند که این اقدام به مثابه تضعیف مجلس و توهین به همه نمایندگان مجلس است، چرا که اعضای کمیسیون ویژه منتخبان کل مجلس هستند.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با تاکید بر لزوم هوشیاری همگان در بررسی برجام، اظهار داشت: ما در بررسی برجام باید مصالح عالیه نظام و منافع ملی را در نظر بگیریم و اجازه ندهیم برخی برای اهداف کوتاه‌مدت سیاسی، منافع ملی و مصالح نظام را نادیده بگیرند؛ نگاه اصول‌گرایان به برجام سیاسی نبوده و نیست، اما اصول‌گرایان برای دفاع از حقوق مردم خواهان تامین حقوق ملی در توافق هسته‌ای هستند و اگر قرار بر تامین منافع ملی نباشد، اصل مذاکرات مورد نقد مردم قرار خواهد گرفت.

محبی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن، تاکید کرد: نظام سلطه که آمریکا مصداق و پرچمدار آن است سعی دارد از طریق مذاکره و دیپلماسی به بخش‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در جمهوری اسلامی ایران نفوذ کند، اما این هدف با هوشیاری مردم و دستگاه‌‌های ذیربط محقق نخواهد شد.

نظر شما