شناسهٔ خبر: 110685 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: جام نیوز

جواد خیابانی دوباره خبرساز شد

جواد خیابانی 43 خیابانی در یک هفته اخیر با دو اتفاق خبرساز شده است.

به گزارش «نماینده»، یک دهه و نیم از روزهای اوج گزارشگری جواد خیابانی سپری شده اما او هنوز هم پشت میکروفون های شبکه سوم سیما حاضر است و لحن صحبت هایش در برنامه آقای گزارشگر نشان می دهد که قصد ندارد به این زودی ها، تریبون را به جوان تر ها بسپارد. خیابانی البته در همه این سال ها، فقط به گزارشگری بسنده نکرده و کارهای دیگری نیز داشته است. از تهیه کنندگی و اجرای برنامه های تلویزیونی گرفته تا احرای مراسم های مختلف ورزشی و غیرورزشی، با همان تمِ حماسی همیشگی. طوری که انگار هر روز ایران-استرالیا تکرار می شود!.

خیابانی در یک هفته اخیر با دو اتفاق خبرساز شده است. اولی گزارش سرشار از ایراد بازی تیم ملی و هند و دومی، شغل تازه اش به عنوان مشاور یک تیم فوتبال.

آقای گزارشگر، از روز گذشته به عنوان مشاور تیم لیگِ دویی برق شیراز انتخاب شده است. او حتی دقایقی نیز برای بازیکنان تیم صحبت کرده و تلاش به خرج داده تا روحیه را به بازیکنان این تیم فراموش شده فوتبال ایران تزریق کند. تویِ شغل تازه، خیابانی می تواند کمک بزرگی برای این باشگاه باشد. او دانسته های زیادی برای انتقال به فوتبالیست های جوان دارد. مثلا اینکه لیزاندازها حتما توی استادیوم هستند، یا اینکه باران حتی می تواند بوزد و اگر تیمی مسابقه را ببرد، قطعا به ۳ امتیاز می رسد!

نظر شما