شناسهٔ خبر: 110456 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم:

مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی جذب می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی در جم جذب می‌شوند.

به گزارش «نماینده» سید علیرضا سجادی امشب در جمع مسئولان جم با اشاره به نحوه جذب مربیان پیش دبستانی در جم اظهار داشت: شرایط جذب مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی اعلام شده و امیدوار هستیم نیروهای مورد نیاز جذب شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: نیروهای پیش دبستانی افرادی که تا قبل از مهرماه ۹۱ با یکی از مراکز پیش دبستانی دولتی یا کلاس‌های پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی، همکاری داشته‌اند و برابر اسناد و مدارک ثبت و احراز شده، از حساب‌های دولتی حق الزحمه دریافت کرده‌اند و نیروهای خرید خدمات آموزشی که تا قبل از ۲۶ مهر ۹۱(طی سال‌های تحصیلی ۸۸- ۸۷ یا ۸۹- ۸۸)، با مدرک تحصیلی دانشگاهی از طریق شرکت‌های خدمات آموزشی، با آموزش و پرورش همکاری داشته و حقوق خود را از اعتبارات دولتی دریافت کرده‌اند مشمول این قانون می‌شوند.

سجادی افزود: مشمولین این طرح تا تاریخ ۲۸ شهریور جاری فرصت دارند با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به این مدیریت مراجعه کنند.

وی گفت: نمونه برگ تکمیل شده مبنی بر درخواست جذب، تصویر مدرک تحصیلی دانشگاهی به همراه اصل آن، تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت وظیفه (برای برادران)، گواهی اشتغال به کار در پیش دبستانی که به تایید آموزش وپرورش منطقه مربوط رسیده به همراه تاییدیه امور مالی منطقه مبنی بر دریافت حقوق از حساب دولتی (برای نیروهای پیش دبستانی) از جمله شرایط لازم است.

سجادی یادآور شد: گواهی اشتغال به کار از شرکت خدماتی که به تایید آموزش و پرورش منطقه مربوط رسیده به همراه مفاصا حساب بیمه و تاییدیه امور مالی منطقه مبنی بر دریافت حقوق از اعتبارات دولتی (برای نیروهای خرید خدمات آموزشی)، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت از مرجع پزشکی مورد نظر منطقه، داشتن مدرک تحصیلی حداقل کاردانی (فوق دیپلم)، مرتبط بودن رشته تحصیلی با رشته تدریس مورد نیاز آموزش و پرورش و رعایت ضابطه جنسیت و نیاز در دوره‌های مختلف تحصیلی نیز از دیگر شرایط نیروهای مشمول این طرح است.

وی بیان کرد: شرط اصلی به کارگیری این نیروها نیاز آموزش و پرورش با توجه به رشته شغلی، جنسیت و دوره تحصیلی خواهد بود و ثبت نام هیچ گونه حق و الزامی برای به کارگیری ایجاد نمی‌کند

نظر شما