شناسهٔ خبر: 110218 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مجلس فعلی از کفایت و درایت کافی برخوردار است

ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب گفت: تمامی مراحل این مذاکرات از ابتدا تا برجام زیرنظر رهبری انجام شده است.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری، شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه  با اشاره به حضور افراد در صحنه سیاسی اظهارداشت: برای مسئولیت‌پذیری رجال سیاسی باید زمان و عمری تعریف شود تا بتوان به منظور پیشبرد اهداف سیاسی انقلاب اسلامی ایران نسل‌های کنونی را در این زمینه تربیت و وارد عرصه سیاست کرد.

وی ادامه داد: در این راستا وقتی عمر سیاسی نسل‌های اول تمام شد آنان باید به سمت اتاق‌های فکری سیاست جامعه رفته و با تجربه‌های خود جوانان را با هدف ایجاد خلاقیت و نوآوری تربیت کنند.

رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند سال جاری گفت: مجلس فعلی از کفایت و درایت کافی برخوردار بوده و مقتدرانه در مسئولیت خود انجام وظیفه می‌کند.

ناطق نوری افزود: هم اکنون مسئولان و دست‌اندرکاران وظیفه دارند تا زمینه انتخاب افرادی عاقل، مدبر و دیندار را فراهم کنند تا مجلس آینده نهادی معتدل و متدین، نشاط آور و رهرو در خط ولایت فقیه باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآوری کرد: ایران در برابر تمامی فشارهای غرب و استکبار مقاومت کرده و موجب شد تا آمریکا خود پیشنهاده دهنده این مذاکرات در سال‌های گذشته باشد.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: سران آمریکا با مشاهده اینکه تمامی شرایط تحریم و فشار علیه انقلاب اسلامی ایران به ضرر آنها پیش می‌رود، پای میز مذاکره با ایران نشسته و هم اکنون به دنبال دستیابی به نتایج آن هستند.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل این مذاکرات از ابتدا تا برجام زیرنظر رهبری انجام شده است، گفت: این مذاکرات به صورت یک معامله بوده به طوری که ایران در برابر امتیازهایی که داده، امتیازهایی را نیز گرفته است.

نظر شما