شناسهٔ خبر: 110196 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نشست استانداران با محوریت انتخابات هفته آینده برگزار می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور از برگزاری نشست استانداران در روز دوشنبه آینده (۳۰ شهریور) با محوریت انتخابات و اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش«نماینده»جواد ناصریان مسوول کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات کشور، ضمن بیان این مطلب گفت: در نشست استانداران که دوشنبه هفته آینده در محل وزارت کشور برگزار می شود یکی از موضوعات هماهنگی بیشتر برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری است.

وی تصریح کرد: استانداران و فرمانداران کشور در خط مقدم مجموعه وزارت کشور برای برگزاری انتخابات هستند و ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا انتخاباتی باشکوه برگزار کنیم.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات ستاد انتخابات کشور هر دو هفته یک بار برگزار می شود و در کنار آن نیز کمیته های تخصصی جلسات خود را برگزار می کنند تا برنامه ریزی لازم را برای برگزاری انتخابات انجام دهند؛ مصوبات ستاد انتخابات کشور نیز به تمامی استانداران ارسال می شود.

ناصریان ادامه داد: در نشست هفته آینده با استانداران، هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات در استان های مختلف را انجام خواهیم داد.

**نشست ماهانه استانداران تا انتخابات
مسوول کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات کشور، یکی دیگر از بحث هایی که در نشست استانداران مطرح می شود را موضوع آموزش عوامل انتخابات ذکر کرد و گفت: در این نشست رییس ستاد انتخابات کشور توضیحات لازم را در این زمینه ارایه خواهد کرد.

ناصریان اظهارداشت: بحث اقتصاد مقاومتی و تشریح ساختار جدید استانداری ها پس از احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی یکی دیگر از محورهای نشست هفته آینده استانداران کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: نشست های استانداران تا انتخابات اسفندماه سال جاری حداقل به صورت ماهانه برگزار می شود و ممکن است با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، تعداد این نشست ها برای هماهنگی بیشتر افزایش یابد.

مسوول کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نشست ها انجام هماهنگی بیشتر با استانداران برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و باشکوه در سراسر کشور است.
 

نظر شما