شناسهٔ خبر: 109946 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هجمه‌های سیاسی به کمیسیون ویژه برای جلوگیری از بررسی دقیق برجام است

کوثری/2 عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام، هجمه‌ها علیه کمیسیون ویژه را توطئه‌‌ای برای جلوگیری از بررسی دقیق برجام در کمیسیون متبوعش دانست.

به گزارش «نماینده» محمد کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه اتهامات پیاپی سیاسی علیه کمیسیون ویژه هیچ وجه منطقی ندارد، تصریح کرد: کمیسیون ویژه در بررسی برجام به هیچ عنوان تسلیم حاشیه‌سازی‌ها نخواهند شد و مسیر خود به صورت دقیق بررسی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون ویژه، برجام را با منافع ملی تطبیق می‌دهد، تاکید کرد: نمایندگان مجلس خود را ملزم را پاسداری از حقوق مردم می‌دانند و در همین راستاست که تاکید دارند در صورت توافق باید همه تحریم‌‌های ظالمانه لغو شود و ما نمی‌‌توانیم اقدامات نقد را در مقابل وعده‌‌های نسیه بپذیریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین گفت: البته دلیل برخی تخریب‌ها و هجمه‌های که به کمیسیون ویژه می‌شود نیز معلوم است برخی می‌خواهند مانع بررسی دقیق برجام در کمیسیون ویژه شوند و به همین دلیل است که حاشیه‌سازی می‌کنند تا کمیسیون را وارد حاشیه‌ها کنند اما تلاش آنها موفقیت آمیز نخواهد بود چرا که ما به این مسائل بی توجه خواهیم بود.

کوثری با بیان اینکه لغو همه تحریم‌ها مورد تاکید مجلس است، افزود: در بحث لغو تخریم‌ها ما اجازه نخواهیم داد آنها توطئه افکنی کنند چرا که بحث تحریم‌ها موضوع مذاکره بوده و و غربی‌‌ها باید نسبت به آنچه تعهد داده‌اند، پایبند باشند.

نظر شما