شناسهٔ خبر: 109929 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ره پیک خبر داد:

تعیین اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات در بیش از ۳۰۰ شهرستان

ره پیک// سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از تعیین اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات در بیش ۳۰۰ شهرستان خبر داد و گفت: احکام آنها به زودی از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ابلاغ می‌شود.

به گزارش «نماینده» سیامک‌ ره‌پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با اشاره به اقدامات انجام شده در این هیئت مبنی بر تعیین هیئت‌های نظارت شهرستانی، گفت: در این هیئت بررسی هیئت‌های شهرستانی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تعیین اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات در بیش ۳۰۰ شهرستان به اتمام رسیده است که احکام آنها به زودی از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ابلاغ می‌شود.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان درباره جدول زمانبندی انتخابات الکترونیک که ایرادات آن به وزارت کشور اعلام شده بود نیز، گفت: این جدول از سوی وزارت کشور اصلاح شد اما ایرادات مختصری دارد که مجددا باید اصلاح شود.

ره‌پیک اضافه کرد: ما به وزارت کشور اعلام کرده‌ایم که با توجه به فرصت محدود، جدول زمانبندی را سریع‌تر به شورای نگهبان ارسال کنند تا ما هم بتوانیم برای آن برنامه‌ریزی کنیم؛   معنای جدول زمانبندی برگزاری انتخابات الکترونیک این است که اگر این جدول مورد توافق قرار گیرد، باید طبق آن عمل شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی، اگر تأخیری در اجرا و ارسال جدول زمانبندی برگزاری انتخابات الکترونیک صورت گیرد، انتخابات الکترونیک تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، زیرا ما وقت زیادی نداریم و باید زمان‌هایی که تعیین می‌شود، دقیقاً رعایت شود.

نظر شما