شناسهٔ خبر: 109722 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت الاسلام وحید احمدی:

ایران هیچ محدودیتی برای ادامه فعالیت‌های موشکی نمی‌پذیرد

وحید احمدی/* عضو کمیسیون ویژه برجام مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مؤلفه‌های قدرت را به دست آورده است، گفت: ایران برای ادامه فعالیت‌های موشکی خود هیچ محدودیتی را نمی‌پذیرد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام وحید احمدی عضو کمیسیون ویژه برجام با اشاره به علت مطرح شدن موضوع محدودیت موشکی و تسلیحاتی ایران در قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد، اظهار داشت: استدلال تیم مذاکره‌کننده که سند برجام را تنظیم کردند این است که برجام قابل اعتنا و عمل برای ماست و آنچه در قطعنامه آمده اگر چنانچه نقض شود، نقض برجام نخواهد بود.

عضو کمیسیون برجام مجلس تصریح‌کرد: هیچ کشوری تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد منافع ملی یا امنیتی‌اش خدشه‌دار شود؛  جمهوری اسلامی ایران زیر بار هر نوع سند یا مطلبی که بخواهد صلح و امنیت کشور را خدشه‌دار کند، نمی‌رود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: قدرت استکباری آنچه توانسته علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته و از این به بعد هم آنچه از دستش بربیاید دریغ نمی‌کند؛ مهم این است جمهوری اسلامی ایران مؤلفه‌های قدرت را به دست آورده است.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: ایران برای ادامه فعالیت‌های موشکی خود هیچ محدودیتی را نمی‌پذیرد، آمریکایی‌ها به دنبال این هستند و تصور می‌کنند که می‌توانند اطلاعات جدیدتری درباره توانمندی‌های ایران به دست آورند در حالی که اشتباه می‌کنند.

نظر شما