شناسهٔ خبر: 109604 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کفاشیان: بازی تدارکاتی تیم ملی با آلمان و هلند

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از رایزنی برای بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های ملی آلمان و هلند خبر داد.

به گزارش «نماینده»، علی کفاشیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بدون حاشیه انتخابات هیئت فوتبال گیلان اظهار کرد: انتظار می‌رفت انتخابات امروز دارای حاشیه باشد اما این اتفاق نیفتاده‌است.

وی به هماهنگی انجام شده برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال گیلان اشاره کرد و افزود: تاریخی را برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال گیلان تعیین کردیم و همه به جمع‌بندی رسیدیم و امیدواریم این روند در چهار سال آینده ادامه یابد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه گیلان از قطب‌های فوتبال کشور است، تصریح کرد: هیئت فوتبال گیلان روند مثبتی را پیموده و از هیئت‌های برتر کشوری است.

کفاشیان به تنگناهای مالی فوتبال گیلان اشاره کرد و یادآور شد: تیم فوتبال ملوان با کمترین امکانات به طرف جلو حرکت می‌کند و نیازمند حمایت بیشتر است.

وی در ادامه با اشاره به جوان شدن تیم ملی فوتبال، گفت: تیم ملی فوتبال نیاز به بازی‌های خوب تدارکاتی دارد و با تیم‌های ملی کشورهای آلمان و هلند صحبت‌هایی شده و تدارکات در حال انجام است.

رئیس فدراسیون فوتبال به روند حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: تا زمانی که کی‌روش خوب کار کند و تیم ملی را به جام ‌جهانی ببرد از او حمایت می‌کنیم.

وی حضور تیم ملی در جام جهانی را از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون دانست و خاطرنشان کرد: حضور تیم فوتبال امید در المپیک و تربیت مربی و داور از جمله برنامه‌های فدراسیون فوتبال است.

کفاشیان از درآمدزایی بیشتر لیگ برتر فوتبال خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر درآمدزایی فدراسیون با صدا و سیما منعقد کردیم و تلاش می‌شود باشگاه‌های فوتبال پشتیبانی مالی شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال متذکر شد: امسال باشگاه‌های فوتبال ملزم شدند دیون خود به طلبکاران را پرداخت کنند.

نظر شما