شناسهٔ خبر: 109257 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

رایزنی انتخاباتی باهنر با ناطق نوری

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: باهنر مشورت‌هایی با آقای ناطق‌نوری برای شکیل شورای هماهنگی انجام داده است.

به گزارش «نماینده»، کمال‌الدین سجادی درباره تازه‌ترین خبرها از تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار کرد: در این شورا باید همه اصولگرایان جای گیرند و باید فراتر از مذاکرات سه‌جانبه باشد. اهمیت این انتخابات از سایر انتخابات‌ها بیشتر است چراکه آرایش سیاسی احزاب و وضعیت منطقه و برهه‌ای که در آن قرار داریم انتخابات پیش‌رو را بسیار حساس کرده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: اگر اصولگرایان در این انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ انسجام نداشته باشند فرصت خدمت را از دست خواهند داد.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا با جامعیتن درباره شورای هماهنگی صحبت شده است، گفت: هم با جامعه روحانیت مبارز و هم با جامعه مدرسین قم، همچنین با آیات موحدی کرمانی و یزدی، روسای این دو تشکل، مشورت‌هایی در این زمینه صورت گرفته است و هر دوی آنها از ایجاد این انسجام حمایت کرده‌اند.

وی همچنین درباره رایزنی با آیت الله مصباح‌یزدی برای تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان افزود: آیت آلله مصباح خودشان را در مجموعه جامعه مدرسین می‌دانند و معتقدند که تصمیماتشان بر اساس این تشکیلات خواهد بود.

سخنگوی جبهه پیروان همچنین درباره رایزنی با چهره‌های اصولگرایی نیز ادامه داد: همچنین برای تشکیل این شورا در آینده‌ای نزدیک با چهره‌های اصولگرا نظیر آقایان علی لاریجانی، محمدباقر قالیباف، علی‌اکبر ولایتی رایزنی‌هایی انجام خواهیم داد. آقای باهنر هم مشورت‌هایی با آقای ناطق‌نوری برای شکیل شورای هماهنگی انجام داده است.

سجادی تاکید کرد: شورای هماهنگی به دنبال در برگرفتن همه اصولگرایان است، ما معتقدیم که جزیره‌ای عمل‌ کردن نظیر نشست‌های سه‌جانبه اثر خوبی در انتخابات ندارد و باید همه اصولگرایان با هم اتحاد داشته باشند تا بتوانند در انتخابات پیروز شوند.

وی در ادامه درباره تازه‌ترین اقدامات سیاسی و انتخاباتی جبهه پیروان گفت: ستاد انتخابات در جبهه تشکیل شده است و این ستاد اقداماتش را در ذیل کمیته‌های انجام خواهد داد.

سخنگوی جبهه پیروان درباره فهرست انتخاباتی این جبهه خاطرنشان کرد: در شهرهای بزرگ هنوز فهرست‌های انتخاباتی ارائه نشده است ولی در استان‌ها و شهرستان‌های کوچک دبیران جبهه فهرست‌های انتخاباتی را ارائه کرده‌اند که شورای مرکزی جبهه در حال تصمیم‌گیری درباره افراد است.

نظر شما