شناسهٔ خبر: 109236 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تشکیل شورای جدید در جبهه اصلاحات

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: طرحی مبنی بر تشکیل شورای اصلاحات در سطح وسیع در دستور کار شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار دارد.

به گزارش «نماینده»، محمد خونچمن عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات  درباره طرح تشکیل پارلمان اصلاحات اظهار داشت: طرحی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات وجود دارد که براساس آن قرار است شورایی در حد وسیع برای اصلاح طلبان تشکیل شود تا جریان اصلاح‌طلبی کشور برنامه‌ریزی کرده و مجموعه‌های اصلاح‌طلب را با دامنه وسیع‌تری پوشش دهد.

وی ادامه داد: البته این طرح هنوز خیلی خام است و نامی برای این طرح نهایی نشده و چگونگی انجام طرح نیز مورد بحث و بررسی قرار نگرفته است.

رئیس اسبق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اگر این طرح در دستور کار قرار گیرد، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیش‌قدم می‌شود تا اصلاح‌طلبان را در مجموعه وسیع‌تری ساماندهی کند.

خونچمن دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی، از برگزاری کنگره حزب متبوعش خبر داد و یادآور شد: کنگره حزب جوانان ایران در نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

پیش از این فرج کمیجانی رئیس سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تصویب طرح تشکیل پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داده و گفته بود: طرح پیشنهادی کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مبنی بر تشکیل پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مورد تصویب قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: مقرر شده در جلسات آینده کمیته سیاسی بررسی کارشناسی را درباره این طرح انجام دهد و آیین‌نامه اجرایی و نحوه دعوت از احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب تدوین و برای تصویب به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه شود تا زمینه‌های لازم برای استفاده از مشارکت فکری و اجرایی همه احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب برای پیشبرد اهداف اصلاح طلبان در جامعه مهیا شود.

انتهای پیام/*

R۱۰۱۱۱۲۱/P۱۰۱۱۱۲۱

نظر شما