شناسهٔ خبر: 109044 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آبروی باراک اوباما رفت

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با انتقاد از استانداردهای دوگانه آمریکا در برخورد با حقوق بشر، گفت: تسلیت اوباما بخاطر کشته‌شدن سربازان متجاوز اماراتی آبروی مدعیان حقوق بشر را برد.

به گزارش «نماینده»، داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به تسلیت اوباما بخاطر کشته‌شدن سربازان متجاوز اماراتی در خاک یمن، اظهار داشت: اوباما از این به بعد باید تسلیت‌های خود را بیشتر کند چراکه عربستان و امارات و برخی کشورهای دیگر را وادار به یک کار غیر عقلانی کرده که پایان آن شکست آمریکا و متحدانش است.

وی افزود: آمریکا برای برهم زدن توازن منطقه و در شرایط استیصال عربستان را وادار به حمله به یمن کرد درحالیکه به هدف خود نخواهند رسید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با ابزار تأسف از جنایاتی که در یمن رخ می‌دهد، گفت: روزهایی که زنان و کودکان یمنی زیر بمباران موشک‌های عربستان و امارات شهید می‌شدند، آمریکا کجا قرار داشت؟ چرا در این زمان کسی تسلیت نمی‌گوید؟ مگر بشری که در یمن هستند با بشری که در امارات زندگی می‌کنند تفاوت دارد.

گودرزی با انتقاد از استانداردهای دوگانه آمریکا در برخورد با حقوق بشر، گفت: آیا تنها کسی که در راستای منافع آمریکا حرکت کند، بشر است؟ چرا فریاد مظلومیت‌خواهی مردم یمن و سوریه را کسی نمی‌شوند؟

وی تأکید کرد: تناقضات رفتاری و استانداردهای دوگانه آمریکا در برخورد با حقوق بشر، آبروی این کشور را بعنوان متولی لیبرال دموکراسی و مدعی دفاع از حقوق بشر برده است. پیام تسلیت اوباما بخاطر کشته‌شدن چند سرباز متجاوز امارتی به خاک یمن آبروی این کشور بعنوان متولی حقوق بشر را برده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا روز به روز در افکار عمومی جهان منفورتر می‌شود و خوب است دولتمردان و مردم ما این صحنه‌ها را با دقت مشاهده کنند.

نظر شما