شناسهٔ خبر: 108790 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نامه

عضو فراکسیون رهروان: زیاده‌خواهی پایداری‌ها باعث می‌شود تا با اصول گرایان به وحدت نرسند

عوض حیدرپور حیدرپور اعتقاد دارد که اصول گرایان باید حول جامعتین به محور برسند.

به گزارش «نماینده»، عوض حیدرپور، عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد روند وحدت اصولگرایان گفت:اصولگرایان مسیر خوبی را برای وحدت انتخاب کرده و نشست‌های خوبی را نیز در این زمینه برگزار کرده‌اند و در این زمینه باید برخی از گروه‌های اصولگرا از برخی خواسته هایشان چشم پوشی کنند تا بتوانند به وحدت مورد نظر برسند.

وی اظهار داشت:همگرایی اصولگرایان قطعا نتیجه خواهد داد و این نتیجه در انتخابات نمایان می شود البته ممکن است زیاد طلبی‌های بعضی از دوستان اصولگرا همانند جبهه پایداری مانع از این شود که ما شاهد تمرکز ووحدت صد درصدی اصولگرایان باشیم و اگر این گروه مقداری از تمامیت طلبی دست بکشند قطعا به وحدت مورد نظر خواهیم رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد تمام جریاناتی که معروف به اصولگرایی هستند به وحدت علاقمند و همگرایی هستند و اگر ما جایی صدای اختلافی می‌شنویم و تمامیت طلبی‌های می بینیم بیشتر مربوط به اعضا جبهه پایداری است که باید آنها خودشان را اگر می خواهند در جریان اصولگرایی باشند تغییر دهند.

وی در مورد اینکه آیا جبهه پایداری به وحدت با سایرگروه‌های اصولگرا می رسند بیان کرد:با زیاده خواهی های که پایداری‌ها دارند قطعا سایر گروه‌های اصولگرا خواسته های آنها را برنمی تابند و با آنها به وحدت نمی‌رسند ولی با سایر گروه‌های اصولگرا به وحدت می رسند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس بیان کرد:باید عین گذشته اصولگرایان حول یک برنامه مشترک و یک شیوه اجرایی صحیح به سرعت برای انتخابات مجلس دهم به نتیجه برسند.

وی با بیان اینکه باید جامعتین محوروحدت اصولگرایان باشند گفت:اصولگرایان باید نشان دهند که حرف جامعتین را بیشتر از بقیه می پذیرند زیرا ملت ما تابع روحانیت است و کشور بدون روحانیت را نمی پذیرد و ورود به عالم سیاست بدون کسب نظر روحانیت را نیز نمی پذیرند و بنابراین جامعتین می تواند یک پوشش جامع و کامی را به آنچه که ملت به آن علاقمند هستند را فراهم کنند.

نظر شما