شناسهٔ خبر: 108515 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دانشجویان بورسیه خطاب به زاهدی و پورمختار

پرونده بورسیه‌ها را خارج از نوبت به قوه قضائیه ارجاع دهید

بورسیه43 جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ای به رئیس کمیسیون آموزش و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه پرونده دانشجویان بورسیه به قوه قضائیه شدند.

به گزارش «نماینده» جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ای به زاهدی و پورمختار رئیس کمیسیون آموزش و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نکاتی را درباره دانشجویان بورسیه مطرح کردند و خواستار ارائه پرونده دانشجویان بورسیه به قوه قضائیه شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: پیرو نامه‌های قبلی دانشجویان بورسیه به شما نمایندگان پرکار و ارزشی مجلس شورای اسلامی در خصوص خواسته‌های به حق خود، اعلام می‌کنیم با توجه به فرا رسیدن نیم سال تحصیلی جدید و انتخاب واحد، وزارت علوم بر ادامه رویه قبلی اصرار داشته و براساس اخبار واصله از دانشگاه‌های مختلف، وضعیت دانشجویان بورسیه کما فی السابق در حالت تعلیق و بلاتکلیفی قرار دارد.

این نامه می‌افزاید: حرکت‌های نمایشی سازمان امور دانشجویان صرفا با هدف خریدن زمان، گذشتن وقت انتخاب واحد و خسته کردن دانشجویان مظلوم از پیگیری بوده و هیچ اقدام واقعی برای حل مشکلات دانشجویان بورسیه صورت نگرفته است.

در پایان نامه مذکور تصریح شده است: با توجه به محرز شدن سرکشی و استنکاف وزارت علوم از آرای صادره کمیسیون اصل ۹۰، برای بار چندم از شما بزرگواران تقاضا داریم پرونده تخلفات وزارت علوم سریعا و خارج از نوبت، به قوه قضائیه جهت صدور حکم علیه مسببان ظلم به دانشجویان بورسیه ارسال شود.

نظر شما