شناسهٔ خبر: 108438 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

امارات از کشتی شکسته عربستان پیاده شود

بروجردی43 رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انفجار در یک زاغه مهمات در پایگاهی نظامی در استان مارب در یمن گفت: ورود این کشور به عرصه درگیری های نظامی منطقه به ویژه تحولات یمن به نفع این کشور نیست و به امنیت این کشور ضربه می زند.

به گزارش «نماینده» علاالدین بروجردی با اشاره به انفجار در یک زاغه مهمات در پایگاهی نظامی در استان مارب در شرق صنعا، گفت:با توجه به اینکه پیوسته امارات عربی به عنوان یک مرکز تجاری، بین المللی و با یک امنیت قابل توجه در منطقه فعالیت داشته است ورود این کشور به عرصه درگیری های نظامی منطقه به ویژه تحولات یمن به نفع این کشور نیست و به امنیت این کشور ضربه می زند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حادثه ای که اخیراً در یمن اتفاق افتاد که در آن ۲۲ تن از نیروهای نظامی امارات نیز کشته شدند نشان دهنده حضور گسترده این کشور در درگیری های نظامی یمن است که به هیچ عنوان به نفع امارات نمی باشد و می تواند به آوازه این کشور به عنوان یک مرکز امن تجاری در منطقه ضربه بزند.

بروجردی همچنین تصریح کرد: توصیه دوستانه ما به همسایه امارات عربی این است که خود را از عرصه درگیری های نظامی در منطقه کنار بکشد و از کشتی شکسته عربستان خارج شود.

نظر شما