شناسهٔ خبر: 108377 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

گلباف پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف دارد+تصاویر

پورابراهیمی/43 دکتر پورابراهیمی در جمع پر شور مردم گلباف با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه، گفت : بخش گلباف پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف دارد.

به گزارش «نماینده» دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در اولین جشنواره گیاهان دارویی با محوریت ترخون در جمع مردم گلباف اظهار داشت: با توجه به اطلاع رسانی خوبی که انجام شد امروز در شهر گلباف شاهد حضور پر شور و بی نظیر هم از سوی مردم گلباف و همچنین استان کرمان در این همایش بودیم .

وی ضمن تشکر از مسئولین برگزاری این همایش افزود: با توجه به کاری خوبی که صورت گرفته فرصت مناسبی برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال در بخش گلباف به سایر استان های کشور است .

عضوناظر مجلس در شورای اقتصاد کشور تصریح کرد: گلباف شهری بسیار تاریخی و عصر گذار و به شکلی دارای ظرفیت های بسیار مهم در بخش گردشگری و کشاورزی وهمچنین در حوزه بحث معادن است، واین جشنواره برای این برگزار شد تا گوشه ای از این ظرفیت ها برای مردم در استان های دیگر که علاقمند به گیاهان دارویی و طبیعی هستند به نمایش گذاشته شود، که امیداوریم از این ظرفیت ها به شکل مناسب، جهت رونق بخشیدن به  اقتصاد و اشتغال در این منطقه استفاده  شود .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اقدام خوبی که در شهرستان راور در زمینه بافت قالی با همکاری و تفاهمی که عتبات عالیات برای بافت فرش های مکان های مقدس عراق از جمله حرم امام حسین(ع)  وائمه معصومین صورت گرفت، که در فاز اول برای ۵۰۰نفر اشتغال ایجاد کرده است، این ظرفیت برای گلباف هم محیا است، همت و تلاش مردم این منطقه باید باعث شود که این کار در بخش گلباف عملیاتی شود، تا از این فرصت برای احیا و رونق فرش گلباف استفاده شود .

دکتر پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات گازرسانی به بخش گلباف اظهار داشت: طی  تماس تلفتی و قولی که مهندس مشفق رئیس هیئت مدیره گاز استان کرمان دادند، اول آبان رسما مشعل گاز را در بخش گلباف روشن خواهیم کرد .

وی افزود امروز به صراحت اعلام میکنیم الارغم همه تحریم ها و همه مشکلاتی که دشمنان در عرصه اقتصادی برای ما ایجاد کرده اند، در بخش گلباف تخصیص اعتبارات عمرانی در سال ۹۳ به بالاترین رقم خود یعنی ۴ میلیارد تومان در حوزه فعالیت های عمرانی تخصیص یافته است .

پورابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران با عزت و افتخار از منافع خودش دفاع خواهد کرد و مردم ایران نشان دادند پای انقلاب، نظام و رهبرشان با تمام وجود ایستاده اند.

 

نماینده کرمان

نماینده کرمان

نماینده کرمان

نظر شما