شناسهٔ خبر: 108340 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: تیک

خالکوبی سردار آزمون برايش دردسرساز می شود؟+عکس

سردار آزمون 43 سردار آزمون مهاجم جوان و آينده دار تيم ملي جمله اي روي دست خود نوشته است که نشان از اعتماد به نفس بالاي او دارد.

به گزارش «نماینده»، عملکرد بسيار درخشان سردار آزمون در بازي ديشب ايران و گوام از چشم هيچکس پنهان نماند. سردار و طارمي زوجي را تشکيل دادند که نبود قوچان نژاد اصلا حس نشد.

مطمئنا در آينده کروش بيشتر از اين زوج جوان و با انگيزه استفاده مي کند. چرا که آنها جوان هستند و کروش بيشتر از هر کس دوست دارد بحث جوانگرايي در تيم ملي را به همه نشان دهد. سردار با درخشش در جام ملت هاي آسيا به يکي از مهره هاي اصلي تيم ايران تبديل شد. اين روزها انگيزه و اعتماد به نفس بالا در وجود آزمون موج مي زند.

او به عنوان جديد ترين خالکوبي خود، همانطور که در عکس مي بينيد روي دستش نوشته: «من را دوست داشته باش به خاطر کسي که هستم.» اين جمله نشان مي دهد سردار اعتماد زيادي به خود دارد و روز به روز به فکر بهتر شدن است. اما شايد اين خالکوبي روي دست بازيکن تيم ملي براي او مشکل ساز شود.

 البته که سردار بيشتر عمر زندگي خود را در خارج از ايران گذرانده و مطمئنا چيز هايي که اينجا براي بعضي ها خيلي مهم است براي او طبيعي جلوه مي کند.

سردار آزمون

 

نظر شما