شناسهٔ خبر: 108256 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری بسیج

تاکید رهبری برای بررسی برجام در مجلس جلوی یک بدعت ناصحیح را گرفت

منصوری ارانی43 اگر امروز ایستادگی رهبری معظم انقلاب اسلامی برای بررسی برجام در مجلس نبود سنگ بنای غلطی در تاریخ گذاشته می شد که می توانست جایگاه مجلس را به طور جدی تضعیف کند.

به گزارش «نماینده» عباس علی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره برجام و مسایل بعد از برجام گفت: موضوع توافق هسته ای مساله ای است که برای سالیان متمادی کشور را در گیر خود می کند و اگر امروز ایستادگی رهبری معظم انقلاب اسلامی برای بررسی برجام در مجلس نبود سنگ بنای غلطی در تاریخ گذاشته می شد که می توانست جایگاه مجلس را به طور جدی تضعیف کند.

وی با اشاره به اینکه با این حال قانون شدن برجام در مجلس نیز برخی ضعف های خاص به خود را دارد افزود: بنده پیشنهادی را مطرح کرده ام که مبنی بر آن مجلس اجازه خواهد داد دولت برای مدت دو سال برجام را اجرایی سازی کند که این هم موجب می شود عملا مجلس به بررسی برجام بپردازد و از سوی دیگر این سند به قانون داخلی کشور نیز تبدیل نشود.

منصوری با اشاره به اینکه موضوع برجام یک موضوع حساس برای کشور است که سرنوشت ایران را در دهه های آتی رقم می زند گفت: نباید این موضوع مهم را آغشته به دعواهای سیاسی کنیم بلکه باید با تدبیر و دور اندیشی سعی کرد تا بهترین ثمره برای نظام کسب شود.

نظر شما