شناسهٔ خبر: 108253 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری بسیج

مجلس منویات رهبری در خصوص برجام را به طور جد پیگیری می کند

کوثری43 کوثری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار لغو تحریم ها به طور یکجا هستند افزود: مجلس نیز این خواسته رهبری را پیگیری می کند و سعی خواهیم کرد تا با ورود به برجام نکات منفی که در برجام وجود دارد به دولت مردان گوشزد کنیم.

به گزارش «نماینده» محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص برجام گفت: متاسفانه بعد از پایان یافتن مذاکرات هسته ای غربی ها با پر رویی تمام همچنان تهدیدهای خود علیه ایران را مطرح کردند و هم برخی زیاده خواهی هایی را عنوان کردند که حتی در متن برجام نیز نبود.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه این برنامه های دشمن با اقدامات برخی از عوامل غرب زده در داخل کشور همراه شد افزود: این مسایل باعث گشت تا رهبری معظم انقلاب در هشداری قاطع از مساله نفوذ دشمن یاد کنند و مسئولان را در خصوص این مساله هوشیار کنند.

کوثری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار لغو تحریم ها به طور یکجا هستند افزود: مجلس نیز این خواسته رهبری را پیگیری می کند و سعی خواهیم کرد تا با ورود به برجام نکات منفی که در برجام وجود دارد به دولت مردان گوشزد کنیم.

نظر شما