شناسهٔ خبر: 108228 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران

میتینگ بچه پولدارهای افغانی در تهران!+تصاویر

کنسرت افغان ها در تهران بزرگترین میتینگ سیاسی افغان ها با همکاری غیر معمول پلیس و وزارت ارشاد در تالار وزارت کشور برگزار شد!

به گزارش «نماینده»؛ بزرگترین میتینگ سیاسی افغان ها با همکاری غیر معمول پلیس و وزارت ارشاد در تالار وزارت کشور برگزار شد!

بنا بر این گزارش، چند موسسه افغانی غیر مجاز و فاقد مجوز که از مدتی پیش به دنبال برگزاری کنسرت موسیقی و میتینگ سیاسی در ایران بودند و سابقاً هم در دوران اصلاحات تجربه برگزاری آن را در کارنامه خود داشتند بعد از فشار  های رسانه ای  برگزاری آن را به مدت یک هفته به تاخیر انداخته و ظهر امروز در تالار وزارت کشور با حضور خواننده افغانی "داود سرخوش" که تاکنون مصاحبه های سیاسی بسیاری با شبکه های معاند داشته و اجراهای مسئله دار بسیاری در کشورهای مختلف جهان داشته است برگزار کردند.

طبق اطلاعات واصله به خبرنگار ما قرار بود  که این کنسرت به دلایل تجمع سیاسی و عدم اجازه ورود ایرانی ها به داخل برنامه مجوز نگیرد اما به یکباره این کنسرت برگزار گردید و پلیس که از صبح  نشان می داد مانع برگزاری این تجمع است، درب های تالار وزارت کشور را بر روی افغانی هایی گشود که یا آنقدر آرایش کرده بودند که چیزی از نشانه های افغانی بودنشان پیدا نبود و یا با کراوات های رنگارنگشان ساعت ها در مقابل تالار وزارت کشور به صف ایستاده و بلیط تهیه کرده بودند.

دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم ضمن صدور مجوز این کنسرت مسئله دار شرایط برگزاری راحت آن در تالار وزارت کشور را صادر نمود.

گفتنی است شب گذشته هم جلسه ای با عنوان هفته فرهنگی افغانستان برگزار شد که در آن میتینگ سیاسی هم اعلام گردید کنسرت بزرگ افغانی ها به خوانندگی "داود سرخوش" در تالار وزارت کشور برگزار می شود.

این اتفاق در دولت تدبیر و امید در حالی است که پیش از این در سال ۸۰ رئیس جمهور اصلاح طلب وقت نیز اجازه برگزاری چنین میتینگی را به افغان ها با حضور همین خواننده صادر نموده بود.

شنیده ها حاکی از این است که نیروی انتظامی به دستور مقامات ارشد پلیس اجازه برگزاری این کنسرت را داده اند. در حالی که در هیچ جای دنیا امکان چنین تجمع سیاسی مهاجران  آن هم همراه با برپایی مجلس رقص و آواز وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ما اجازه ورود ایرانی ها حتی جهت پوشش خبری این برنامه به هیچ وجه صادر نشد و ایرانی ها اجازه حضور در این برنامه را نداشتند.

لازم به ذکر است این برنامه که از ساعت ۱۴ امروز آغاز گردیده و و سانس دوم آن از ساعت ۱۷ تا پاسی از شب ادامه دارد.

حال با توجه به اهمال آشکار مسئولان در برگزاری این میتینگ سیاسی  لازم است تا فرمانده پلیس کشور نسبت به بی توجهی به برگزاری چنین کنسرتی با وجود خواننده معلوم الحال و چنین اجتماعی از افغان های مهاجر و حتی افغان هایی که از هفته گذشته وارد کشور شده اند توضیح دهد.

گوشه ای از تصاویر حضور افغانی ها در تالار وزارت کشور و همراهی پلیس:

کنسرت افغان ها در تهران

کنسرت افغان ها در تهران

کنسرت افغان ها در تهران

کنسرت افغان ها در تهران

کنسرت افغان ها در تهران

نظرات مخاطبان 3 1

  • ۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۲۳:۲۴vhamide@yahoo.com 2 13

    اگر اینها ارایش کردن که از افغانی بودن چیزی پیدا نباشه شما چرا خودتون غرق در ارایش میکنید وپیشتاز جهانیان شدید اینم حرف بود که گفتی 
                                

نظر شما