شناسهٔ خبر: 107000 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نماینده مردم میانه در مجلس:

القائات دروغ آمریکا در مورد مذاکرات اعتماد ملت راخدشه دار نمی کند

مددی محمدعلی مددی در مجلس گفت:‌ ملت با همدلی درصف واحد پشتیبان جبهه دیپلماتیک هسته‌ای خواهند بود و اجازه نمی‌دهند القائات گمراه کننده آمریکا در موضوع مذاکرات اعتماد بین دولت و ملت راخدشه دار کند.

به گزارش  «نماینده» در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمدعلی مددی در نطق میان دستور خود گفت: در سکوت مرگبار جامعه‌ی بین‌المللی شاهد بمب‌باران‌هاو نسل‌کشی رژیم آل سعود هستیم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان دین اسلام با انواع روش‌ها و با آلت دست قرار دادن گروهک‌های وهابی و تکفیری از قبیل داعش سعی در به انزوا کشیدن مکتب انسان ساز اسلام دارند و در چنین شرایطی این انسان‌های آزاده به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی ثابت کردند که می‌توان با تبعیت از آموزه‌های دینی قله‌های رفیع علم و سیاست را یکی پس از دیگری فتح کرد و روز به روز به افتخارات اسلام ناب محمدی(ص) اضافه کرد که نمونه بارز این موضوع در مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ مشاهده شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری روحیه امید بین مردم بیش از پیش تقویت شده و شاهد عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان هستیم؛ لازم است از تلاش فرزندان غیور و رشید دستگاه دیپلماسی در مذاکرات هسته‌ای قدردانی کرد که با تمام ظرفیت و قدرتمندانه از نظام و عزت انقلاب اسلامی و کشور و ملت دفاع کردند.

مددی ادامه داد:‌ مذاکره کنندگان گزینه‌های آمریکا و متحدانش را برای تحمیل اراده سیاسی به جمهوری اسلامی ناکارآمد ساختند. از طرف دیگر با مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا و استکبار جهانی آنها مجبور به فراموش کردن همه گزینه‌های روی میز و جایگزین سازی مسیر دیپلماسی برای حل موضوع هسته‌ای شدند.

وی تاکید کرد: تلاش‌های صادقانه و مجاهد‌ت‌های سیاسی تیم مذاکره کننده و ایستادگی روی خطوط قرمز نظام به عنوان حاصل شکوه مقاومت مردم ایران شایسته قدردانی است. هر چند که بی‌صداقتی‌های آمریکا و گذشته تاریک آنها مسیر سختی را برای آینده این جهاد دیپلماتیک ترسیم می‌کند اما مطمئنیم خط قرمز ما علاوه بر پذیرش حق چرخه غنی سازی هسته‌ای و تحقیق و توسعه دراین حوزه و لغو تمامی تحریم‌های مرتبط به عنوان نقطه ثقل مطالبات به حق ملت ایران است.

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد:‌ ملت بزرگ ایران بر اساس شعار نورانی مقام معظم رهبری در مورد دولت و ملت و همدلی و همزبانی در یک صف واحد پشتیبان جبهه دیپلماتیک هسته‌ای خواهند بود و اجازه نمی‌دهند القائات گمراه کننده دشمن به ویژه آمریکا در موضوع مذاکرات اعتماد بین دولت و ملت راخدشه دار کند.

 

نظر شما