شناسهٔ خبر: 106823 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش مربی ایرانی ژاپن به پیروزی مقابل ایران

احمد مساجدی43 مربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: از پیروزی برابر ایران نه، اما از اینکه بازیکنان ژاپن عملکرد خوبی داشتند بسیار خوشحال هستم.

به گزارش «نماینده»، احمد مساجدی درمورد پیروزی ۳ بر صفر برابر ایران در مسابقات جام واگنر اظهار داشت: هدف‌مان زدن سرویس‌های خوب بود که سرعتی‌زن‌های ایران را از کار بیاندازیم. با زدن سرویس‌های خوب به هدف خود رسیدیم و با زمان‌بندی خوبی که در دفاع داشتیم توانستیم عملکرد مناسبی مقابل ایران داشته باشیم. استفاده از توپ‌های برگشتی هم کمک کرد تا در این مسابقه پیروز باشیم.

وی درمورد ترکیب ایران در دیدار برابر ژاپن گفت: ایران به غیر از سعید معروف از تمام بازیکنان اصلی خود استفاده کرد. پاسور ایران در دیدار برابر ژاپن مهدوی بود و سایر بازیکنان همان مهره‌های اصلی بودند. در دو تعویضه‌ها هم کواچ از شهرام محمودی و سعید معروف استفاده می‌کرد.

مربی تیم ملی والیبال ژاپن با بیان اینکه نامبو، سرمربی ما بعد از بازی صحبت خاصی نکرد، افزود: نامبو فقط گفت که حضور در جام واگنر تجربه خوبی برای ما بود. بازیکنان جوان ما تجربه زیادی کسب کردند تا برای جام‌جهانی آماده شوند. البته پیش از این هم خودم گفته بودم که امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانم برابر تیم اصلی ایران قرار بگیرم که همینگونه هم شد.

مساجدی خاطرنشان کرد: ذهنیت من اصلاً بر مبنای برد و باخت نبود و تنها به دنبال عملکرد خوب تیم ژاپن فکر می‌کردیم. شناخت کافی از بازیکنان ایران داشتم و خوشبختانه این شناخت با نتیجه هم همراه بود. از پیروزی بر ایران خوشحال نیستم، بلکه از اینکه بازیکنان ژاپن به آمادگی بالایی رسیده‌اند و عملکرد خوبی داشتند خوشحال هستم.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند ادامه پیدا کند، چراکه هدف بالایی داریم و خوشحالم که رفته‌رفته بهتر می‌شویم. امیدوارم در مسابقات جهانی در اوج آمادگی قرار داشته باشیم. چند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کرده بودیم که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشتند.

نظر شما