شناسهٔ خبر: 106698 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

افتتاح ۸۰۰۰ مسکن مهر در هفته دولت؛ نصف واحدها آب، برق و گاز ندارند

مسکن43 مدیرعامل شرکت عمران پرند از افتتاح ۸۰۲۸ واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت خبر داد و با بیان این‌که متقاضیان باید برای تحویل واحدهای مهر آورده خود را تکمیل کنند، گفت: نیمی از این واحدها دارای انشعابات آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب هستند.

به گزارش «نماینده»، باران هاشم‌زهی اظهار کرد: در هفته دولت ۸۰۲۸ واحد مسکن آماده افتتاح است که از این تعداد حدود ۵۰ درصد دارای خدمات زیربنایی از جمله انشعاب آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب هستند.

وی با بیان این‌که انشعابات سایر پروژه‌های آماده افتتاح مسکن مهر پرند در حال نصب است، تصریح کرد: متقاضیان باید نسبت به فروش اقساطی و دریافت دفترچه اقساط اقدام کنند تا بتوانیم واحدها را به آنها تحویل دهیم.

وی با تاکید بر این‌که ساخت ۸۰۲۸ واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است، یادآور شد:‌به متقاضیان مسکن مهر از طریق پیامک اعلام کرده‌ایم نسبت به واریز باقیمانده آورده خود اقدام کنند، اما متاسفانه مردم برای پرداخت آورده مراجعه نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران پرند شرط تحویل واحدها به مردم را تکمیل آورده و پس از آن دریافت دفترچه اقساط بیان کرد و از متقاضیان خواست در راستای افتتاح و تحویل به‌موقع واحدهای مسکن مهر (مطابق برنامه‌ریزی انجام شده) اقدام کنند.

نظر شما