شناسهٔ خبر: 106408 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کی‌روش: می‌توانیم انگ‌های زیادی به فوتبال ایران بزنیم

کی روش 43 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ هر چند روز که در ایران نبوده‌ام کافی نبوده است.

به گزارش «نماینده»، کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران در خصوص تعداد روزهایی که در ایران نبوده گفت: هر چند روز که نبوده باشم باز هم کافی نبوده است. بعد از 4 سال هر روز سخت کار کردن قطعا کافی نبوده است.اکنون با قدرت بازگشته‌ام.

سرمربی تیم ملی در خصوص کنفرانس آسیا اظهار داشت: فرصت بسیار خوبی بود در مورد مسائل درونی و خصوصی فوتبال ایران صحبت کردیم در مورد ویزای بازی با گوام هم صحبتهای خوبی کردیم.

وی در مورد اینکه تمدید مرخصی‌اش به خاطر نبود امکانات بوده است تصریح کرد: به هیچ عنوان این مسائل مطرح نبوده است. دقیقا در تاریخ قبلی بازگشتم و امروز هم در خدمت شما هستم.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه در چه زمینی تیم ملی تمرین خواهد کرد خاطرنشان کرد: تنها مطلبی که می توانم اشاره کنم این است که تمام مسائل و ریز جزئیات پیش از اینکه ایران را ترک کنم در اختیار فدراسیون قرار گرفته بود. امیدوارم تمام موارد آماده شود و اگر این طور نباشد ناامیدکننده خواهد بود.

کی‌روش در مورد شایعات حضورش در مکزیک تاکید کرد: نمی‌خواهم در مورد اینگونه مسائل صحبت کنم. فوتبال و شایعات همواره در کنار هم حضور داشته‌اند حوصله توجه کردن به این مسائل را ندارم.

وی در مورد اینکه آیا در این مدت با فدراسیون در ارتباط بوده گفت: قبل از اینکه بروم تمام برنامه‌ها هماهنگ شده بود. به صورت فیزیکی حضور نداشتم اما ارتباط من با کادرفنی ام به صورت روزانه بود. اطلاع داشتم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه زمین دستگردی به تیم ملی عراق داده شد و تیم ملی در چه زمینی تمرین خواهد کرد گفت: بعد از 4 سال که در ایران هستم برای شخص من فرقی ندارد که در زمین دستگردی یا کمپ تمرین کنیم. فقط کیفیت مهم است اگر کیفیت وجود نداشته باشد برای فوتبال ایران بد خواهد بود مانند یک فیلمی است که مجدد در تلویزیون تکرار می شود. در 4 سالی که در اینجا هستم مسائل همین است. می توانیم انگ های زیادی به فوتبال ایران بزنیم اما این مشکلات تداوم داشته است.

وی در مورد اینکه ویزای گوام چگونه صادر خواهد شد گفت: همواره این موضوع برای من مسئله نگران کننده بوده است هیچ کدام از 2 کشور سفارت در کشوهای یکدیگر ندارند. مسئولان گوام اعلام کرده‌اند که به ایران نمی‌ایند زیرا هنوز ویزا نگرفتند بسیار شفاف است که باید مسئولان فیفا و آسیایی اقدام کنند تا این مشکل برطرف شود زیرا برای ما هم این مشکل وجود دارد. یکی از کارهایی که در مالزی کردم این بود که از مسئولان فیفا و آسیا خواستم که این مشکل برطرف شود.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه حضورش در نیمکت تیم ستارگان صحت دارد یا خیر گفت: اطلاعی در مورد این مسئله ندارم.

نظر شما