شناسهٔ خبر: 106312 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

شرط حضور رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات اعلام شد

نمایشگاه مطبوعات43 ستاد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات اعلام کرد شرط حضور در نمایشگاه امسال ثبت اطلاعات رسانه در سامانه جامع رسانه‌های کشور است.

به گزارش «نماینده»، تمام رسانه‌های دارای مجوز که تمایل دارند در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات حضور داشته باشند و تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام نکرده‌اند، تا ۱۰ شهریور فرصت دارند اطلاعات خود را در این سامانه تکمیل کنند.

با الکترونیکی شدن فرآیندهای معاونت مطبوعاتی، پس از این تمامی امور مربوط به رسانه‌ها از جمله برگزاری نمایشگاه مطبوعات از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

لازم به یادآوری است رسانه‌هایی که قبل از مهر سال ٩٣ مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند، باید اطلاعات خود را در این سامانه بروز کنند و رسانه‌های بعد از مهر ٩٣ نیازی به این فرآیند ندارند چراکه فرآیند ثبت‌نام و اخذ مجوز آنها به صورت الکترونیکی و از طریق این سامانه انجام گرفته است.

امسال نیز مانند بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، تمام فرآیند پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام، جانمایی غرفه‌ها و...به صورت الکترونیک و بر اساس بانک اطلاعات سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir) انجام می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیمه دوم آبان در مصلای تهران برگزار می‌شود.

نظر شما