شناسهٔ خبر: 106160 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نقوی حسینی؛

تشویق دشمن به اعمال تحریم خیانت فتنه‌گران بود/ دستگاه قضا واردشود

سیدحسین نقوی حسینی431 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه تشویق دشمن به اعمال تحریم های بیشتر علیه کشور خیانت فتنه گران بود، بر لزوم اقدام دستگاه قضایی در این رابطه تاکید کرد.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی حسینی با اشاره به افشای اسناد جدید از سوی مایکل لدین درباره نقش فعالانه فتنه در افزایش تحریم های ضد ایرانی اظهار داشت: بدون انتشار این گزارش هم ما اسناد و مدارک کافی در اختیار داریم که فتنه گران با خارج از کشور چه ارتباطاتی داشتند و چه گراهایی می دادند.

وی افزود: ما همان موقع نیز می گفتیم که فتنه از بیرون هدایت می شود و حتی سران فتنه توسط قدرت های سلطه گر مدیریت می شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگرچه همه این اسناد موجود بوده و هست، اما اعتراف خود غربیها دیگر تردیدها را از بین برد و برای ملت ما و محافل سیاسی روشن شد که قدرتهای سلطه گر، فتنه را مدیریت می کردند و اصحاب فتنه نیز با کدهایی که می دادند، غربی ها را تحریک می کردند تا برای نتیجه گیری بهتر، علیه جمهوری اسلامی تحریم های بیشتری اعمال کنند.

ندای غربی ها درباره جواب دادن تحریم ها، در دو سه ماه آینده افزایش می یابد

نقوی حسینی ادامه داد: در جریان مذاکرات هسته ای نیز همین وضعیت به گونه ای دیگر حاکم بود؛ برداشت غربی ها این بود که ایرانی ها به خاطر تحریم ها پای میز مذاکره آمده اند، چون حتی آب خوردن و ازدواج جوانان آنها نیز به مذاکرات و رفع تحریم ها وصل است.

وی تاکید کرد: به همین جهت است که در حال حاضر نداهایی در این رابطه می شنویم و من نیز مطمئنم که طی دو تا سه ماه آینده این نداها افزایش می یابد که تحریم ها در حوزه هسته ای جواب داد، حالا سراغ مقوله حقوق بشر یا تروریسم برویم تا شرایط ما را در این حوزه نیز بپذیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خیانتی که فتنه گران در حق کشورمان کردند، این بود که دشمن را به سمت اعمال تحریم های بیشتر تشویق کردند؛ در چنین شرایطی وظیفه ما این است که سرنخ تحریم را از دست غربی ها بگیریم.

نقوی حسینی همچنین با اشاره به وظیفه دستگاه های امنیتی و قضایی در ارتباط با افشای اسناد جدید از خیانت فعالان فتنه به کشور، اظهار داشت: اسناد و مدارک را باید به محاکم قضایی داد تا آنها وارد عمل شوند و سران فتنه و هر کسی را که در هر قالبی از جمله فعالیت دیپلماتیک یا سیاستمدار و فعال حزبی داخلی این خطای راهبردی را مرتکب شده اند و خائن به کشور محسوب می شوند، محاکمه کنند.

وی اضافه کرد: امروز با این اسناد و مدارک، محاکمه سران و فعالان فتنه ضرورت بیشتری یافته است که دستگاه قضایی وارد عمل شود و نباید از این مسئله غفلت کرد.

 

نظر شما