شناسهٔ خبر: 105984 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پخش «امشب» علی ضیا در مکه

امشب علی ضیا برنامه «امشب» با شکلی ویژه و مستندگونه در مکه ساخته می‌شود.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا ماندگار تهیه‌کننده برنامه «امشب» در خصوص ادامه تغییرات برنامه گفت: علی ضیا در حال آماده شدن برای رفتن به سفر حج است و در این فاصله که ضیا در سفر حج بسر می‌برد تعدادی مستند با عنوان برنامه «امشب» را تدارک خواهیم دید.

 

وی ادامه داد: در واقع برنامه «امشب» به شکل یک ویژه برنامه مستند از حج و با اجرای علی ضیا ضبط و برای تدوین به تهران ارسال شده و برای پخش آماده خواهد شد در واقع برنامه‌ای که قرار است پخش شود یک برنامه ترکیبی است.

 

ماندگاران در خصوص ادامه‌دار بودن برنامه «امشب» گفت: تعهد من به عنوان تهیه‌کننده برای این سری از برنامه «امشب» تا پایان تابستان ۹۴ است و آنچه بعد از آن و برای پخش برنامه اتفاق می‌افتد، منوط به نظر مدیران شبکه است.

 

ماندگاران در مورد زمان پخش برنامه «امشب» اظهار داشت: زمان پخش «امشب» بعد از سریال شبانگاهی است و با برنامه‌های دیگر همزمانی ندارد. طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده تعداد مخاطبان برنامه کم نیست و این نشان دهنده آن است که ساعت پخش «امشب» مناسب است.

 

تهیه‌کننده برنامه «امشب» بیان کرد: عوامل زیادی در موفقیت یک برنامه دخیل هستند  به عنوان مثال محتوا و نوع گویش برنامه که ضعف در هر یک از این موارد متفاوت بوده و می‌تواند به اشکال مختلف موفقیت و عدم موفقیت یک برنامه را رقم بزند.

 

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های برنامه «امشب» حضور مهمانان از سراسر کشور است. در این مدت که از پخش برنامه می‌گذرد سعی کردیم از تمام شهرستان‌های ایران مهمانان را به برنامه دعوت کنیم این مورد یکی از تفاوت‌های ما با برنامه‌های دیگر بوده است به این معنی که اگر قرار بوده تا از مهمانی برای حضور برنامه دعوت کنیم بیشتر به سراغ افراد در شهرستان‌ها و کسانی که مرکز نشین نبوده‌اند رفته‌ایم مانند عشایر سیستان و بلوچستان و یا ساکنین خراسان جنوبی.

 

ماندگاران در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال تعداد برنامه‌هایی که تا به حال ساخته و پخش شد نشان داد که این برنامه مخاطب‌های خود را داشته و موفق عمل کرده است. با توجه به اینکه تاکنون در حوزه‌های مختلفی از جمله معارف، اجتماعی وسیاسی برنامه‌سازی کرده‌ام، اگر در آینده نیز برنامه‌ای وجود داشته باشد که به نظر خودمان موفق عمل کند به طور حتم با علی ضیا همکاری خواهم کرد.

نظر شما