شناسهٔ خبر: 105883 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

سخنگوی شورای شهر تهران به «نماینده» خبر داد:

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر، یکشنبه ۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد/ این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود

تقی پور/2 رضا تقی پور در گفتگو با «نماینده» خبر داد: تاریخ در نظر گرفته شده برای انتخاب هیئت رئیسه در سال ۹۴، بر مبنای مشورت با اعضا و تصویب در هیئت رئیسه، یکشنبه ۸ شهریور خواهد بود. این جلسه مطابق سایر جلسات شورا در روزهای یکشنبه، بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد

رضا تقی پور، سخنگوی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه مطابق معمول، انتخابات هیئت رئیسه شورا باید قبل از ۱۲ شهریور صورت بگیرد، به «نماینده» خبر داد: تاریخ در نظر گرفته شده برای انتخاب هیئت رئیسه در سال ۹۴، بر مبنای مشورت با اعضا و تصویب در هیئت رئیسه، یکشنبه ۸ شهریور خواهد بود.

تقی پور در ادامه افزود: این جلسه (یکشنبه ۸ شهریور) مطابق سایر جلسات شورا در روزهای یکشنبه، بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد. البته همچون سالهای قبل به عنوان سخنگوی شورا اخبار انتخابات را در آن روز حدوداً هر نیم ساعت یکبار به سمع خبرنگاران خواهم رساند.

وی با تأکید بر اینکه هریک از اعضا می توانند برای هریک از سمت های هیئت رئیسه کاندیدا شوند اظهار داشت: احتمال حضور مسجدجامعی به عنوان کاندیدای ریاست شورا نیز وجود دارد. البته هنوز چیزی مشخص نیست و روال در سالهای پیش نیز به اینگونه بوده که برخی اعضا در همان جلسه انتخابات تصمیم به کاندیداتوری برای سمت های مختلف می گیرند.

نظر شما