شناسهٔ خبر: 105876 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

موضوع سخنرانی کی‌روش در AFC

کی روش 43 موضوع سخنرانی فردای سرمربی تیم ملی در سمینار ۳ روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شد.

به گزارش «نماینده»، سمینار ۳ روزه مربیان و رؤسای کمیته‌‌های فنی فدراسیون‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا از صبح امروز به میزبانی AFC در کوالالامپور مالزی آغاز شد.

بر همین اساس روز اول این سمینار با سخنرانی اندی راکسبورگ کارشناس صاحب نام توسعه فوتبال جهان که به عنوان مدیر فنی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا از چندی پیش کار خود را آغاز کرده است، افتتاح شد.

راکسبورگ در مورد گرایش‌های جدید فوتبال امروز به صحبت پرداخت.

پس از راکسبورگ نیز آنژه پوست‌اوغلو، سرمربی ترک‌تبار تیم ملی استرالیا که همراه با این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ موفق به عنوان قهرمانی شد، سخنرانی خود را آغاز کرده و او نیز در مورد استراتژی تیمی در مسابقات برای حضار به صحبت پرداخت.

در ادامه این سمینار قرار است فردا از ساعت ۹ صبح ابتدا کارلوس کی‌روش در مورد اینکه «چگونه می‌توان کیفیت یک تیم را بالا نگه داشت» و همچنین در مورد «مربیگری در فوتبال مدرن» سخنرانی کرده و سپس ژرارد هولیه، سرمربی سابق تیم‌های ملی فرانسه و تیم باشگاهی لیورپول به صحبت خواهد پرداخت.

همچنین پس از سخنرانی حضار، افراد حاضر در سمینار به گروه‌‌های مختلف تقسیم شده و پس فردا، پنجشنبه این گروه‌ها در مورد طرح پیشرفت فوتبال در آسیا به بحث و بررسی پرداخته و در این مورد جلسه سؤال و جواب برگزار خواهد شد.

نظر شما