شناسهٔ خبر: 105825 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه جیرفت در مراحل پایانی

فرح الله عارفی43 نماینده مردم جیرفت وعنبراباد در مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه کارگروه صدور مجوز مرزهای هوایی امروز در وزرات کشور برگزاری ویکی از فرودگاه های که در این جلسه در مورد صدور مجوز مرز هوایی آن بررسی های لازم انجام شد فرودگاه جیرفت بود که می توان گفت صدور مجوز مرز هوایی این فرودگاه در مراحل پایانی است.

فرج الله عارفی امروز در گفت وگو با «نماینده» با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه صدور مجوز مرز هوایی صبح امروز در وزارت کشور اظهارداشت: این جلسه صبح امروز در وزرات کشور برگزارشد ودر این جلسه نمایندگان مردم در جنوب استان ، فرماندار جیرفت ومدیرکل سیاسی وامنیتی استانداری کرمان  به دفاع وتوجیه پرداختند.

وی با بیان اینکه با پیگیری های هشت ماهه که انجام دادیم موضوع مرز هوایی در این کارگروه به  بررسی گذاشته شد خاطرنشان کرد:پس از حضور بازرسین در اوایل سالجاری ، استانداری کرمان وفرمانداری جیرفت با تمام توان برای آماده کردن طرح توجیهی آن که نزدیک به هزار صفحه بود تلاش کردند و این جای تقدیر دارد.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به مباحث ودفاعیات انجام شده در این جلسه تقریبا صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه جیرفت قطعی شده است بیان داشت:انشالله در آینده نزدیک خبر قطعی صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه جیرفت به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۵-۲۷ ۱۳:۰۲عمار امیری نژاد 1 0

    با توجه به ظرفیت و پتانسل جنوب کرمان انشاءا... شاهد رشد اقتصادی منطقه خواهیم بود
                                

نظر شما