شناسهٔ خبر: 105746 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کوثری:

دعوت از کارشناسان برای حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی در صورت نیاز

کوثری43 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نظرات تیم مذاکره کننده را باید بشنویم و در جریان جزئیات مذاکره قرار بگیریم، اگر در این خلال نیازی به حضور کارشناسان جهت شنیدن نظرات آنها بود قطعاً اقدام خواهیم کرد.

به گزارش «نماینده» اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره بررسی برجام در کمیسیون امنیت و نحوه رسیدگی به این مسئله گفت: طبق برنامه کمیسیون قرار شد اعضای تیم مذاکره کننده در جلسات کمیسیون امنیت حضور یابند و به سؤالات پاسخ دهند لذا این برنامه همچنان ادامه دارد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور دیگر کارشناسان در کمیسیون امنیت درخصوص بررسی برجام گفت: اگر نمایندگان احساس کنند که به حضور دیگر کارشناسان نیازی وجود دارد قطعاً اقدام خواهند کرد. نظرات تیم مذاکره کننده را باید بشنویم و در جریان جزئیات مذاکره قرار بگیریم، اگر  در این خلال نیازی به حضور کارشناسان جهت شنیدن نقطه نظرات آنها بود قطعاً اقدام خواهیم کرد.

کوثری با بیان این‌که نمایندگان برجام را با وسواس بسیار زیادی بررسی می‌کنند، گفت: جلسات کمیسیون در این هفته نیز همانند جلسات قبلی پیگیری خواهد شد اما قطعاً در آینده نزدیک ابعاد پیچیده‌تری را مطرح خواهیم کرد.

نظر شما