شناسهٔ خبر: 105719 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اهداف پنهانی آمریکا در پس توافق هسته‌ای/سکوت اصلاح طلبان زیبنده نیست

اصغر زارعی43 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ سکوت مسئولین مختلف اصلاح طلب زیبنده آنان نیست و باید هر چه سریعتر دشمنان را از خودشان مایوس کنند.

به گزارش «نماینده» علی اصغر زارعی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولین مختلف آمریکایی اخیرا اظهاراتی را بیان می کنند که حکایت از اهداف پنهانی آنان از توافق هسته‌ای است.

وی افزود: استحاله انقلاب اسلامی و در نهایت تغییرات درونی در نظام اسلامی در گفتار سران دولت اسکتباری امریکا تکرار می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه تصریح کرد: از این سخیف‌تر اینکه حمایت از جریان‌های اصلاح‌طلب داخلی را برای تحقق اهداف شوم‌شان مطرح می‌کنند.

زارعی متذکر شد:‌ لازم است سران جریان‌های مختلف اصلاح‌طلب در این خصوص اعلام موضع نمایند تا مبادا مورد سوء استفاده ابزاری دشمنان قرار گیرند.

وی تاکید کرد: البته سکوت مسئولین مختلف اصلاح‌طلب زیبنده آنان نیست و باید هر چه سریعتر دشمنان را از خودشان مایوس کنند و اجازه سوء استفاده به دشمنان ندهند.

زارعی در خاتمه خاطرنشان کرد: تاخیر در اعلام مواضع حضرات اصلاح طلب نسبت به اهداف شیطانی دشمنان چه بسا دشمنان را امیدوار و دوستان را از آنان سرخورده نمایند.

نظر شما