شناسهٔ خبر: 105687 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری بسیج

افشاگری مایکل لدین تائید دوباره ای بر آمریکایی بودن فتنه ۸۸

برخی دانسته و یا نادانسته سعی داشتند تا فتنه ۸۸ را یک دعوای خانوادگی جلوه دهند اما گذشت زمان و افشای برخی اسناد و مدارک وابستگی فتنه گران به آمریکا و صهیونیسم بین الملل را آشکارتر می کند.

به گزارش «نماینده»، جت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اظهارات اخیر مایکل لدین از مسئولان سابق آمریکایی که از نامه نگاری های سران فتنه با دولت آمریکا پرده برداشته است، گفت: در همان روزهای ابتدایی جریان فتنه نیز آنهایی که اهل بصیرت بودند به تبعیت از امام خامنه ای (مدظله العالی) دریافتند که اتاق فرمان و راهبردی جریان فتنه در خارج است و نه داخل.

وی با تاکید بر اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی در آن مقطع مدام ذهن ها را نسبت  به این مدیریت خارجی هوشیار می کردند، افزود: با این حال برخی دانسته و یا نادانسته سعی داشتند تا فتنه ۸۸ را یک دعوای خانوادگی جلوه دهند.

تویسرکانی با اشاره به اینکه گذشت زمان و افشای برخی اسناد و مدارک وابستگی فتنه ۸۸ به آمریکا و صهیونیسم بین الملل را آشکارتر می کند، ادامه داد: البته برای اهل بصیرت این اسناد مطلب تازه ای ندارد اما برای برخی که دچار غفلت شده اند می تواند اتمام حجت باشد.

نظر شما