شناسهٔ خبر: 105407 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

وقف یک باب مغازه برای روایتگری دفاع مقدس

وقف43 علیرضا دلبریان راوی دفاع مقدس بخش مهمی از دارایی خود را وقف روایت دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا دلبریان راوی دفاع مقدس بخش مهمی از دارایی خود را وقف روایت  دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد.

علیرضا دلبریان یک باب مغازه از دارایی خود را وقف روایت جنگ و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت کرد. وی با بیان اینکه تنها چیزی که مرا در فراغ یاران شهیدم تسکین می دهد، خدمت در عرصه  روایت سیره آنان و بدعت زدایی از فرهنگ جبهه است، گفت: روایت جنگ باید زنده بماند و تمام تلاشم را جهت این امر می‌کنم.

وی معتقد است: تولید محتوا در حوزه‌های مختلف نیازمند منابع مالی است و اگر قرار باشد جریانی پایدار و گسترده در تولید محتوا شکل بگیرد، وقف می‌تواند یکی از روش‌های بسیار موثر در این قصه باشد و اگر خود ما برای انتقال معارف دفاع مقدس هزینه نکنیم، کسی هزینه نخواهد کرد.

این روایتگر برجسته مشهدی به پدران و مادران شهدا توصیه کرد: یکی از آن خط‌شکنی‌های بسیار ضروری وقف برای شهدا است و امیدواریم که با اقتدا به این رزمنده صادق، موجی از این جریان در میان مومنان و انقلابی‌ها شکل بگیرد و نام فرزندان و شهدا زنده بماند.

وی تاکید کرد: عده‌ای برای خلق این میراث از جان گذشتند و حالا نوبت آن است که ما، برای حفظ میراثشان از بخشی از مال خود بگذریم.

نظر شما