شناسهٔ خبر: 105110 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زارعی:

اطلاعاتی در خصوص حق مدیریت بالای یکی از مدیران وزارت علوم به رسانه‌ها ندادم

اصغر زارعی43 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مکاتباتی با وزارت علوم درخصوص مباحث مطرح حق مدیریت ۳۷ میلیونی یکی از مدیران این وزارتخانه داشتم اما اطلاعاتی در این خصوص به رسانه‌ها ندادم.

به گزارش «نماینده» علی اصغر زارعی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درخصوص مباحث مطرح پیرامون حق مدیریت ۳۷ میلیونی یکی از مدیران وزارت علوم، گفت: بیش از ۲ ماه قبل متنی به من ایمیل شد مبنی بر اینکه یکی از مدیران وزارت علوم ۳۷ میلیون حق مدیریت گرفته است.

وی افزود: چون این موضوع قابل باور نبود نامه‌ای را به وزارت علوم نوشتم و از آنان درخواست کردم صحت و سقم این موضوع را اعلام کنند.

زارعی با بیان اینکه پاسخ وزارت علوم به این نامه بیش از ۲ ماه به طول انجامید، گفت: در پاسخی که اخیراً وزارت علوم در این خصوص به من داده، به این نکته اشاره کرده است که اعداد و ارقام اشتباه بوده و رقم جدیدی را به من اعلام کرد که قابل باور‌تر بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسناد این مکاتبات را پیش خودم حفظ کرده‌ام، گفت: از طرف من هیچ خبری پیرامون این موضوع به رسانه‌ها داده نشده است و نسبت دادن انتشار این خبر به من را تکذیب می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسخ مکتوبی که وزارت علوم به بنده داد باعث شد آن شبهه برای من برطرف شود و باز هم تکرار می‌کنم که در انعکاس چنین موضوعی در رسانه‌ها هیچ نقشی نداشتم. البته خوب است این نوع امورات براساس رعایت اخلاق و منش اسلامی باشد.

لازم به ذکر است چندی پیش خبری مبنی بر اینکه یکی از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از ۲ ماه آغاز به کار خود، در اسفندماه سال ۹۲ برای خود پاداشی معادل سی‌و هفت میلیون و ۵۹۲ هزارتومان درنظر گرفت،  در خبرگزاری‌ها منتشر شد.

نظر شما