شناسهٔ خبر: 104966 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نظر کواچ درباره نایب قهرمانی ایران در آسیا

کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظرم تیم ایران یکی از نامزدهای صعود به المپیک است.

به گزارش «نماینده»، اسلوبودان کواچ در پایان تمرین امروز تیم ملی والیبال درخصوص آخرین شرایط تیم ملی ایران در آستانه اعزام به جام واگنر اظهار داشت: بعد از لیگ جهانی استراحت کوتاهی داشتیم. خیلی سخت کار کردیم و حالا آماده هستیم تا در جام جهانی و جام واگنر بازی و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به مسابقات جام واگنر خاطرنشان کرد: با تیم های قدرتمند پیش از جام جهانی بازی خواهیم کرد و این موضوع تاثیر زیادی بر روند آماده سازی بازیکنان دارد. برای اینکه بگویم قطعاً از جام جهانی به المپیک می رویم شاید درست نباشد و نمی توانم بگویم که چند درصد این شانس را داریم که از جام جهانی به المپیک برسیم، اما ما مقابل تمام تیم ها بازی کرده و توانسته ایم برابر آنها به پیروزی برسیم و حالا یکی از نامزدهای صعود به المپیک هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد مسابقات جام جهانی در ژاپن عنوان کرد: خیلی سخت است که در ۱۵ روز ۱۱ مسابقه انجام دهیم و در روزهایی که برای استراحت تعیین شده باید شهر خود را تغییر دهیم. کار سختی در پیش داریم، اما خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و آماده هستیم. تمام بازیکنان سخت کار کرده اند و می توانیم به آنها امیدوار باشیم.

کواچ درپاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر چگونه ارزیابی کردن عملکرد تیم ب در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: آنها تا روز آخر عملکرد خوبی داشتند. تیمی وجود داشت که با نفرات اصلی به مسابقات نرفته بودند، اما به پیراهن خود افتخار کردند و جنگیدند. متاسفانه موذن، لیبروی تیم  مصدوم شد و نتوانست در مسابقات حاضر شود؛ دوست داشتم شرایط وی را در مسابقات ببینم.

وی افزود: ۱۴ بازیکن خود را انتخاب کرده ایم، اما سایر بازیکنان هم باید آماده باشند تا اگر بخواهم تغییر ایجاد کنم بتوانم از آنها استفاده کنم.

نظر شما