شناسهٔ خبر: 104930 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

زارعی:

التزام به اخلاق و قانون اساسی از ضروریات رقابت‌های انتخاباتی است

اصغر زارعی43 یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به وجود فضای باز سیاسی در کشور، التزام به اخلاق و قانون اساسی را از ضروریات فعالیت و رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی عنوان کرد.

به گزارش «نماینده» علی اصغر زارعی اظهار کرد: در حال حاضر فضای کشور تحت تاثیر بحث پرونده هسته‌ای است و کاملا هم طبیعی است زیرا اولویت اول کشور و هم دغدغه دولت و هم دغدغه ملت است.

وی افزود: اینکه فضای سیاسی و انتخاباتی ، فضای پرنشاطی نیست قضاوت مناسبی نیست و به نظر می رسد حل پرونده هسته‌ای می‌تواند فضای انتخابات را باز کند.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره نحوه حضور اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس نیز گفت:‌اصولگرایان بر اساس تجربیات گذشته این مسیر را طی می‌کنند و با انسجام بیشتری وارد صحنه خواهند شد، البته شیطنت‌های زیادی در این میان وجود دارد اما در کل همه جریاناتی که ذیل تعریف اصولگرایان می‌گنجند امیدوار به دستیابی به وحدت هستند تا بتوانند بر اساس لیست واحد در انتخابات شرکت کنند.

زارعی با بیان اینکه برخی عوامل در انتخابات قابل پیش‌بینی نیست ، یادآور شد: در حال حاضر فضای بازی در کشور وجود دارد و آزادی هایی که وجود دارد بی نظیر است اما ملتزم بودن به چارچوب قانون اساسی و زیر پا نگذاشتن اخلاق از ضروریات فعالیت در عرصه انتخابات است و چه اصولگرایان و چه اصلاح طلبان باید به آن پایبند باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق از سوی فعالان سیاسی در انتخابات اظهار کرد: متاسفانه گاهی برخی جریان ها به دنبال این هستند که چهره طرف مقابل را سیاه نمایی کنند و فکر می‌کنند این می‌تواند کمکشان کند، در حالی که این بی ا خلاقی ها حتی اگر نتایجی در کوتاه مدت داشته باشد در بلند مدت نمی تواند نتیجه بخش باشد.

نظر شما