شناسهٔ خبر: 104697 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گروسی در واکنش به اظهارات اخیر رهامی:

زیاده‌خواهان نزاع‌طلب می‌‌خواهند رئیس جمهور را تصاحب کنند/ توهین به روحانی محکوم است

حسین گروسی در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر رهامی را توهین به رئیس جمهور دانست و گفت: اینها زیاده‌خواهانی هستند که می‌خواهند رئیس‌جمهور را برای خود تصاحب کنند.

به گزارش «نماینده» حسین گروسی نماینده مردم شهریار قدس و ملارد، پیرو اظهارات اخیر محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان، سخنان وی را مورد نکوهش قرار داد و اظهار داشت: دکتر روحانی در بحث اعتدال رویکرد جدیدی ارائه داد که در بین مردم مباحث مختلفی را مطرح کرده و گرایش‌های مختلف سیاسی به او روی آوردند.

وی اظهارات رهامی را نوعی سهم طلبی عنوان کرد و افزود: اگر کسی خدمتی کرده برای همه مردم انجام داده است و رئیس‌جمهور در جایگاه دولت یک شرکت سهامی نیست.

گروسی وظیفه رئیس‌جمهور را خدمت به همه اقشار جامعه دانست و خاطر نشان کرد: دولت اگر بخواهد در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موفقیت‌هایی را کسب کند باید به همه اقشار جامعه خدمت داشته باشد نه گروه یا جناح خاصی.

نماینده ملارد در مجلس شورای اسلامی، این سخنان را نوعی زیاده‌خواهی خواند و تأکید کرد: همه اقشار مردم در این راستا توانستند شعار رئیس‌جمهور که بحث اعتدال است مشاهده کنند و آقای روحانی هم توانست کشور را از این افراطی‌گری‌ها به جایگاه منطقی برساند و همچنان باید این جایگاه حفظ شود.

وی تأکید کرد: باید طبق منویات رهبر معظم انقلاب یک فضای همدلی و همزبانی در جامعه حاکم شود تا مقدمات پیشرفت سیاسی، اجتماعی،‌فرهنگی و اقتصادی در کشور فراهم باشد.

گروسی در ادامه مطلب با بیان اینکه افراد می‌خواهند به نوعی رئیس جمهور را منتسب به خود بدانند مطرح کرد: کشور همیشه تندروی‌ها و زیاده‌خواهی‌های افراد تندرو را تحمل کرده است و از این پس نیز باید اینگونه اظهارات و منفعت طلبی‌ها را تحمل و در مقابل آن مقاومت کند.

این نماینده در مجلس همچنین یادآور شد که رئیس جمهور باید در مقابل این اظهارات با متانتی که مردم انتظار دارند رفتار کند.

وی با انتقاد از رفتار افرادی نظیر رهامی عنوان کرد: اینها زیاده‌خواهانی هستند که می‌خواهند رئیس‌جمهور را برای خود تصاحب کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس چنین رفتارهایی را نوعی نزاع‌طلبی در کشور تلقی کرد و متذکر شد: رئیس جمهور باید بتواند تمام اقشار و گروه مختلف رابرای خود داشته باشد و از توانمندی‌های آنها استفاده کند.

گروسی در پایان اظهارات رئیس کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان را توهین به رئیس‌جمهور و زیاده‌خواهی وایجاد شرکت سهامی بیان کرد که گاهی از سوی منفعت‌طلبان مطرح می‌شود.

نظر شما