شناسهٔ خبر: 104590 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فومنی:

عده‌ای به دنبال تحمیل تصمیم خود به کل جریان اصلاح‌طلب هستند

زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: ما امروز بیش از ۸۰ حزب اصلاح طلب در کشور داریم و همه این احزاب ظرفیت بالقوه‌ای دارند و بنابراین به نفع اصلاح طلبان نیست که یک گروه خاص بخواهند تصمیمشان را به کل این جریان تحمیل کنند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، با اشاره به سازوکار اصلاح‌طلب برای ائتلاف اظهار داشت: متأسفانه یک عده قلیلی در جریان اصلاحات حضور دارند که می‌خواهند برای تمام اصلاح طلبان تصمیم گیری کنند.

وی افزود: قطعا شرایط دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نخواهد بود. بنابراین حضور نیروهایی که قبلا احراز صلاحیت نشده‌اند به جز هزینه دادن نتیجه دیگری برای اصلاح طلبان نخواهد داشت.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: از نیروهای اصلاح طلب درخواست داریم ائتلاف بزرگی از اصلاح طلبان شکل دهند و بر روی ظرفیت احزاب خود نیز حساب ویژه‌ای باز کنند.

فومنی با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند احزاب را در جریان ائتلاف اصلاح طلبان دور بزنند گفت: ما امروز بیش از ۸۰ حزب اصلاح طلب در کشور داریم و همه این احزاب ظرفیت بالقوه‌ای دارند و بنابراین به نفع اصلاح طلبان نیست که یک گروه خاص بخواهند تصمیمشان را به کل این جریان تحمیل کنند.

وی تاکید کرد: ما امروز نیازمند پوست اندازی در جریان اصلاح طلب هستیم و همین اصل لزوم تکیه بر روی نیروهای جوان را به ما یادآوری می‌کند.

نظر شما