شناسهٔ خبر: 104447 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: وبگاههای شخصی نمایندگان

وزیر بهداشت از بیمارستان رازی قائمشهر بازدید کرد

سیدهادی حسینی 43 سید حسن هاشمی قاضی زاده از بیمارستان رازی قادم شهر بازید کرد.

به گزارش «نماینده» سید حسن هاشمی قاضی زاده در بازدید از بیمارستان رازی قائم شهر در پاسخ به سئوال با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی این بیمارستان، پیشنهاد دریافت تسهیلات برای تکمیل بیمارستان جایگزین رازی داد و اظهارداشت: پیشنهاد دریافت تسهیلات مورد استقبال استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیمانکار فعلی این پروژه را با تسهیلات بانکی تکمیل و سود تسهیلات را دولت تقبل می کند، افزود: با دریافت تسهیلات ظرف دو سال این بیمارستان به بهره برداری می رسد و خود بیمارستان می تواند با درآمد آن دو سال دیگر اقساط تسهیلات را پرداخت کند.

هاشمی دریافت تسهیلات بانکی بهترین راه تکمیل بیمارستان است، تصریح کرد: امیدواریم تمام مسئولان اجرایی و نمایندگان برای این اقدام همکاری کنند. 

وی با اشاره به اینکه به دلیل نبود بیمارستان دیگر درشهرستان بزرگی مثل قائم شهر و شهرهای اطراف و تنها بیمارستان تامین اجتماعی، افزود: بدلیل وجود تنها بیمارستان تامین اجتماعی امکان اینکه این بیمارستان را به بخش خصوصی واگذار کنیم برای تکمیل وجود ندارد.

هاشمی بیان کرد: امیدواریم بانک های عامل و استاندار و رئیس دانشگاه با همکاری تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد اتمام بیمارستان جایگزین رازی باشیم .

وی در خصوص  کمبود تجهیزات و امکانات مورد نیازبیمارستان جایگزین و نیاز منطقه گفت: تاکنون هیچ مکاتبه ای در خصوص کمبود و نیاز تجهیزات و امکانات به وزارت خانه برای بیمارستان رازی منعکس نشده است.

هاشمی تصریح کرد: اگر این بیمارستان کمبود تجهیزات، تخت و متخصص داشته باشد در اختیار آن قرار می دهیم اما در مورد ساخت و ساز بهتر هزینه برای بیمارستان قدیمی را برای بیمارستان جایگزین انجام شود.

وی با اشاره به اینکه باید شان، شئونات و احترام مردم رعایت شود، اظهارداشت: در یکسال گذشته برای ارتقاء هتلینگ و تعویض تخت و ظواهر بیمارستان اقداماتی انجام شده اما کافی نیست.

هاشمی خاطرنشان کرد: شاید تهویه و سیستم تاسیسات بیمارستان رازی نیاز به بازسازی داشته باشد اما باید تمام تلاش و همت خود را برای بیمارستان جایگزین قرار دهیم.

‌هاشمی با اعلام اینکه هیچ اعتباری نداریم که برای تکمیل بیمارستان ارائه دهیم، اذعان داشت: تاکنون برای هیچ پروژه ای بودجه عمرانی اعتبار اختصاص نیافته است.      

وزیر بهداشت در سفر یکروزه خود به مازندران شامگاه پنجشنبه از بیمارستان قائمشهر بازدید کرد.

قاضی زاده

 

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۵-۱۸ ۱۰:۵۲طاها 0 0

    آره پرستارای خییییییییییییییییلی خوششششش اخلاقی داره !!!!! امید وارم پیِ شون به تنتون نخوره !!! 
                                

نظر شما