شناسهٔ خبر: 104338 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس:

لحن آیت‎الله هاشمی رفسنجانی به نفع نظام نیست / اظهار نظر ایشان در مورد روستاییان تعجب‎آور است

محمدرضا امیری کهنوج نماینده مردم شهرستان‎های کهنوج، فاریاب، قلعه‎گنج، منوجان و رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: با ابراز تأسف لحن آیت‎الله هاشمی رفسنجانی در مورد روستاییان به نفع نظام نیست.

به گزارش «نماینده» محمدرضا امیری امروز در کهنوج با اشاره به سخنان آیت‎الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با هفته‎نامه طلوع که گفته بود «دیروز در کوچه روستاییان می‎گشتند، امروز انقلابی شده‎اند»، اظهار داشت: روستاییان قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه هستند و همواره مورد احترام امام راحل و مقام معظم رهبری بوده‎اند.

وی با اشاره به اینکه قشر اعظم مردم کشور را روستاییان تشکیل می‎دهند، بیان داشت: آنان همواره در توسعه و پیشرفت جامعه نقش به سزایی داشته و بخش عظیمی از تولید کشور را بر عهده دارند.

نماینده مردم شهرستان‎های کهنوج، فاریاب، قلعه‎گنج، منوجان و رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: خدماتی که توسط روستاییان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه شده به هیچ وجه انکار شدنی نیست.

امیری تصریح کرد: روستاییان همواره در تمام صحنه‎های نظام اعم از دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، تحریم‎های اقتصادی و ... حضور پررنگی داشتند و تا پای جان برای انقلاب ایستادگی کردند.

وی افزود: بیشترین شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را قشر محروم و سخت‎کوش روستایی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

امیری با ابراز تأسف از اینکه لحن آیت‎الله هاشمی رفسنجانی به نفع نظام نیست، عنوان کرد: این سخنان در خور شأن چنین شخصیتی که از ابتدای انقلاب همراه و هم‎پای نظام بوده، نیست.

نماینده مردم شهرستان‎های کهنوج، فاریاب، قلعه‎گنج، منوجان و رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار نظر ایشان در مورد روستاییان را تعجب‎آور خواند و گفت: هر کس با سوابق و تجارب ایشان از ابتدای انقلاب تاکنون آشنایی داشته باشد از شنیدن این سخنان متعجب می‎شود.

نظر شما